2013年12月4日 星期三

Kék lett a hajam! By alanora


Sziasztok!

Nem, a címben nem írtam el semmit, ugyanis tényleg kék színű lett a hajam. Igaz, hogy csak ideiglenesen és egy hajmosással újra a barna hajú lányok táborát gyarapítom, de jó móka volt kipróbálni. Nemrég érkezett meg a KKCenterHk webshoptól ez a hajszínező és alig vártam, hogy felavathassam.

A tubus 118 ml festéket rejt, aminek én kb. az 1/4 részét használtam el, vagy még annyit sem a hajvégekre. Meg merem kockáztatni, hogy az egész hajamra elég lett volna egy doboznyi, de én most inkább a színátmenetes hatás mellett döntöttem így elsőnek :)

Még a régi időkből megmaradt hajfestős köpenyemet vettem fel védőrétegként, majd nekiláttam . Ecsetes megoldása révén roppant egyszerű használni, kicsit megnyomjuk és már jön is a színezőanyag. Az ujjam néha picit festékes lett, de vízzel pillanatok alatt le lehetett mosni, nem fogta be egyáltalán.

A hajamat viszont már annál inkább! :) Száradás után (én rásegítettem hajszárítóval, hogy gyorsabb legyen) mosdókagyló felett kifésültem a hajamat, ezt ajánlanám másnak is, aki hasonlóra vetemedne. Ez azért szükséges, mert fésüléskor a hajból por formájában minimális színező távozik.

Ezután nem maradt más dolgom, mint a tükörben megcsodálni a vadiúj kék színű hajamat és megörökíteni nektek is :) 

Instrukciók a hátoldalon
Íme az ecsetes fej
Egy nyomás és már jön is a színező
Rabul ejtett a kék szín :)
Ha ti is kipróbálnátok, használjátok az "ALANORA" kódot a rendeléskor, ezzel -10% kedvezményhez juthattok!



Színeztétek már be a hajatokat? Ha igen, milyenre?


Thank you, alanora
Check out alanora blog
http://alanora.blogspot.hk/2013/11/kek-lett-hajam.html

沒有留言:

張貼留言