2013年12月23日 星期一

KKcenterHk - black studs - ćwieki ♥ By b-for-beautiful-nails

 Znacie to uczucie kiedy nie jesteście przekonani co do jakiejś rzeczy, uprzedzacie się do niej i zakładacie, że wcale nie będzie taka fajna, a jak ją wypróbujecie to się okazuje, że to coś naprawdę świetnego? Ja miałam tak właśnie z ćwiekami. Długi czas chodziłam wokół nich i jakoś odrzucałam ten trend. Kiedy ostatnio przyszły moje czarne ćwieki z KKCenterHk to stwierdziłam, że to dobra okazja żeby się z nimi pobawić. Okazało się, że ćwieki świetnie się sprawdziły i pokochałam je od pierwszego użycia ♥

Zapraszam na ich recenzję :)

Ćwieki znajdują się w niedużym słoiczku. Ich wielkość to 2mm - wybierałam najmniejsze, ponieważ mam dosyć wypukłe paznokcie i potrzebuję małe ozdoby. Cena za całe opakowanie to 4,50$

Ćwieków jest 100 sztuk - całkiem sporo, starczy na kilka naprawdę fajnych zdobień! Ozdoby są delikatnie wypukłe, intensywnie czarne, a od spodu srebrne.

Z ćwiekami pracowało mi się naprawdę dobrze! Nałożyłam je na kropelkę kleju do ozdób, który mam z zestawu firmy Essence. Myślę, że na lakierze bezbarwnym też się utrzymają. Ćwieki przetrwały całe dwa dni na paznokciach, a po tym czasie je zmyłam. 


Długo myślałam co z nimi wykombinować i w efekcie zdecydowałam się na połączenie ich z saran wrapem w kolorze białym i szarym. Zdobienie jest mega proste, ale jednocześnie interesujące, a ćwieki świetnie współgrają z szarawymi maziajami.

Na zdjęciach zobaczycie jedną warstwę odżywki Diadem 3x10, dwie warstwy białego lakieru Diadem F-28, szarego lakieru Diadem 199 oraz 9 czarnych ćwieków (na kciuku i na serdecznym po trzy sztuki, oraz po jednej na pozostałych paznokciach). Całość pokryłam szybkoschnącym topcoatem Diadem.


Mam nadzieję, że całość się Wam spodoba :) 
A Wy lubicie ćwieki? Ja dostałam totalnego bzika na ich punkcie i w ostatnim czasie moja kolekcja ozdób powiększyła się o kilka fajnych karuzeli pełnych ćwieków.

Jeśli spodobały się Wam te czarne maczki to możecie je dostać >tutaj<, a w całym sklepie KKcenterHk możecie dostać mnóstwo ozdób do paznokci, lakierów, ale i nie tylko!
Jeśli coś Wam wpadło w oko to możecie skorzystać z rabatu na 10% - wystarczy użyć mojego kodu:BforBeautifulNails !

Buziaki! :*


Thank you, b-for-beautiful-nails
Check out b-for-beautiful-nails blog
http://b-for-beautiful-nails.blogspot.hk/2013/11/kkcenterhk-black-studs-cwieki.html

沒有留言:

張貼留言