2013年12月23日 星期一

LAKIER DO PAZNOKCI EBALAY OD KKCENTERHK.COM By kanapowicz



W dzisiejszej notce chciałabym Wam pokazać lakier do paznokci, który dostałam od Kkcenterhk.com.
Jestem zauroczona  efektem, który można uzyskać dzięki temu produktowi.

Buteleczka zawiera 15 ml lakieru do paznokci, który zawiera różowe, niebieskie i białe drobinki. Bardzo ciekawe połączenie, które daje uroku naszym paznokciom.

Jako bazę wykorzystałam lakier z Miss X - kolor 08 (opowiem Wam o nim w kolejnej notce). Różowy glitter świetnie kontrastuje na ciemnym lakierze.



Pędzelek jest typowy, niezbyt gruby ani cienki. Nie miałam żadnego problemu z aplikacją. 
Lakier schnie dosyć szybko. Po kilku minutach możemy cieszyć się magicznym efektem.

Jedyną wadą jest zapach. Produkt pachnie bardzo nieprzyjemnie.  Nawet po kilku godzinach cały czas czuć tę nieciekawą woń.


Jak Wam się podoba? Według mnie gdyby nie zapach byłby idealnym lakierem do paznokci. 
Buteleczka kosztuje około 7 $. Zapraszam Was na stronę Kkcenterhk.com


Thank you, kanapowicz
Check out kanapowicz blog
http://kanapowicz.blogspot.hk/2013/11/lakier-do-paznokci-ebalay-od.html

沒有留言:

張貼留言