2013年12月13日 星期五

Klasyczny smoky oraz inspirujące rzęsy By gosia-makeup


W tym poście pragnę zaprezentować mój makijaż który naprawdę bardzo często u mnie gości.
Każda z Was zapewne wykonuje nie jeden raz makijaż w którym główna role odgrywa czerń.



Ja lubię jej najbardziej czarną, smolistą wersję czyli głównie z paletek Sleek - ich czernie są bardzo mocno intensywne - czyli tak jak lubię :)
Jednak zanim zobaczycie mnie w makijażu smoky pokażę Wam rzęsy od KKCenterHK.
Są naprawdę ciekawe jednak na oku wyglądają nieco inaczej niż klasyczne sztuczne rzęsy.
Od razu chcę powiedzieć, że rzęsy te są raczej do makijaży awangardowych, sesyjnych i dla tych którzy kochają zaszaleć z makijażem.
Poniżej zobaczycie jak prezentują się na oku oraz w swoim etui.:

Uważam że rzęsy są naprawdę bardzo ciekawe i inspirujące. Znajdziecie je w sklepiewww.kkcenterhk.com .
A teraz zapraszam na dwie fotki na których możecie zobaczyć mnie w klasycznym , w sumie zwykłym smoky. Uwielbiam ten makijaż a on sam bardzo często u mnie gości.
dodatkowo ja w lokach - cud ponieważ nie lubię się zbytnio w tego typu fryzurach, a Wy jak oceniacie ?



Thank you, gosia-makeup
Check out gosia-makeup blog
http://gosia-makeup.blogspot.hk/2013/11/klasyczny-smoky-oraz-inspirujace-rzesy_13.html

沒有留言:

張貼留言