2013年12月13日 星期五

Prestige MAKEUP By gosia-makeup


Witam, 
znów dopadła mnie niechęć na dodawania codziennych postów jednak przełamałam się i dodaję makijaż jaki wykonałam dla magazynu Prtestige który na nowo się reaktywował i bardzo dobrze sobie radzi. 
Podaje link do ich stronki :www.magazyn-prestige.blogspot.com Jeżeli kochacie wykonywać makijaże, malować fantazyjnie pazurki lub splatać ciekawe fryzurki to miejsce jest dla Was !

Zapraszam na tutorial :
1. Na powiekę pokryta bazą pod cienie aplikujemy następujące kolorki : biały cień jako matowy rozświetlacz wewnętrznego kącika oka, żółty cień jako początek mojej naszej tęczy.
2. Tuż za cieniem żółtym nałóżmy cień w kolorze pomarańczy, dokładnie rozcierając granice pomiędzy cieniem żółtym a pomarańczowym.
3. Pora na kolejny cień w tym przypadku w kolorze różowym. Również uważamy aby granice między cieniami były dobrze roztarte.
4. Fioletowy cień nałożony na zewnętrzny kącik oka, staje się kolorem kończącym makijaż górnej powieki.
W tym momencie można również nałożyć jasny cień pod łuk brwiowy. Ułatwi nam to rozcieranie cienia fioletowego.

5. Dolną powiekę zaznaczamy cieniem turkusowym o bardzo mocnej pigmentacji.
6. Rozcieramy granice między wszystkimi nałożonynmi cieniami. Można również dodać odrobinę cienia szarego aby nadać kształt naszym oczom. 
7. Linię wodną podkreślamy czarną kredką. Możecie również nałożyć czarny cień właśnie an ten turkusowy aby go delikatnie przygasić. 
 
8. Wykonujemy również czarna kreskę na górnej powiece.
Tuszujemy rzęsy .


Efekt jaki uzyskałam to makijaż w bardzo ciekawych barwach, bardzo soczysty a zarazem stylowy. Idealne na sesje zdjęciowe lub dla odważnych - wyjścia wieczorowe.


Dołączcie również  do fanów na Fb : Addicted to makeup na FB ! KLIKNIJ TUTAJ !

Zapomniałam również dodać informację o rzęsach jakie odgrywały wazną rolę w tym makijazu. 

Otóż rzesy zarówno dolnej jak i górnej powieki zostały zagęszczone. Tak, rzęsy na dolną powiekę - takie cudeńko otrzymałam od sklepu  KKcenterHK.


http://www.kkcenterhk.com/p10761/ES-Handmade-Black-Transparent-Stem-Lower-Eyelashes-A552/product_info.html  

POLECAM !!!

Thank you, gosia-makeup
Check out gosia-makeup blog
http://gosia-makeup.blogspot.hk/2013/11/prestige-makeup.html

沒有留言:

張貼留言