2013年12月18日 星期三

Makijażowo: inna odsłona smoky By dimipedia

 Jak wiecie, brałam udział w konkursie na wizaż.pl. Wygrać się nie udało, chociaż i tak za bardzo na to nie liczyłam;), ale za to pobawiłam się trochę mazidłami, potrenowałam łapę i wyciągnęłam sztuczne rzęsy, które już od dawna nie były w grze.
Zawsze inaczej robiłam smoky, ale tym razem postanowiłam zmalować go według filmiku instruktażowego Sephory- niestety odcienie troszkę rozmyło i pośredni kolor jest słabo widoczny. 
Kiedy zgrałam zdjęcia na komputer, zauważyłam też, że nie są one takie ostre, no ale cóż...widać kolejne zakupy czekają, tym razem z soczewkami, statywami i lampami.


Użyte mazidła:
- TheBalm, balm shelter, odcień light
- MAC, mineralize skinfinish natural, odcień medium
- TheBalm, korektor time balm, odcień light/medium
- TheBalm, brązer bahama mama 
- NARS, blush, odcień Luster
- TheBalm, Mary-Lou Manizer
- TheBalm, Nude'Tude (kolory sassy, stand-offish, sultry, sleek)
- Wibo, eyebrow stylist
- Korres, soft eyeliner pencil 1s
- Klej duo adhesive
- Sztuczne rzęsy z KKCenterHK, model a564
- Maybelline, color whispers, 620 bare to be bold
- Clinique, superbalm, 14 hazelnut


Uwaga, bladość mojej skóry może niektórych wystraszyć;) opalenizna pozostała już tylko na nogach;)




na paznokciach essie lilacism

Lecę pozałatwiać kilka spraw, później szybkie sprzątanie i do książek;)! 
Miłego piątku! :)

Thank you, dimipedia
Check out dimipedia blog
http://dimipedia.blogspot.hk/2013/11/makijazowo-inna-odsona-smoky.html

沒有留言:

張貼留言