2013年12月10日 星期二

Manikűrvadász By wish-for-beauty

 Újabb manikűrvadász forduló, újabb szemezgetés és keresgélés vette kezdetét a múlt héten, hogy mit készítsek el. Most Occhi Azzurri blogjáról kellett választanom és kivételesen hamar eldöntöttem, hogy az ő rózsaszín özön névre keresztelt manikűrjét alkotom újra - kicsit másképp. 


Már a lakk színével is variáltam, mert úgy érzem, az utóbbi időben túl sok rózsaszín lakkos bejegyzés volt. Ezért egy minimálisan hasonló árnyalatra, a korallos narancssárga lakkomra esett a választásom, ami szintén nem mondható túl őszi színnek, de igazán jól esett a szememnek a szürke napokon. Flitter helyett én körömszegecseket használtam, valamint nem a gyűrűsujjam egészére, csak a félholdhoz vittem fel csillámot, amit még megspékeltem pár kerek szegeccsel.


♥♥♥♥
New York Color 027 Love Match
Jollie France (80) 
Kerek díszítőszegecs
Rimmel 5in1 alap- és fedőlakk

Használjátok a wishforbeauty kódot a KKCenterHk honlapján, és 10% kedvezményt kaptok a rendelt termék árából!



Thank you, wish-for-beauty
Check out wish-for-beauty blog
http://wish-for-beauty.blogspot.hu/2013/11/manikurvadasz.html

沒有留言:

張貼留言