2013年12月26日 星期四

Paznokcie jak płatki śniegu! By amethystblog

 Święta tuż tuż, dlatego przychodzę dziś do Was z iście zimową stylizacją. Bardzo lubię ten okres w roku, kiedy za oknem i w okół mnie jest tyle inspiracji i mogę przenieść je na maleńką powierzchnię moich paznokci.
Moja cześć domu jest już pięknie przystrojona, o czym mogliście się przekonać oglądając zdjęcia na Instagramie czyFacebooku. Teraz czas na paznokcie!
Sprawę ułatwił mi bardzo lakier brokatowy EBALAY od KKCenterHK, który idealnie wpasował się w zimowy klimat. 
Lakier ten niestety nie należy do najtańszych, kosztuje 7,04$, co wydaje mi się bardzo wygórowaną ceną. 

Nie mniej jednak podobają mi się jego holograficzne plastry miodu oraz białe niteczki zatopione w bezbarwnej bazie. 

Pozostałymi lakierami, jakie używałam są: Biały Diadem F-28, przepiękny Flormar z nr 446 oraz Miss Sporty Quickdry z nr 456.
Teraz, kiedy piszę dla Was ten post, piję kawę w nowym świątecznym kubku i czuję piękny zapach Christmas Memories od Yankee Candle , jestem w przedświątecznym raju! Taką właśnie atmosferę Świąt uwielbiam <3 

A Wy jak spędzacie dzisiejszą niedzielę?


Thank you, amethystblog
Check out amethystblog blog
http://www.amethystblog.pl/2013/12/paznokcie-jak-patki-sniegu.html

沒有留言:

張貼留言