2013年12月26日 星期四

Denim By andrakat


Mi-am mărit colecţia de water decals! Într-o zi, am să vi le arat pe toate, pentru că multe sunt nefolosite din păcate, dar acum vi le arat pe cele de la KKcenterHK:
Image
În caz că aţi uitat manichiurile anterioare în care am folosit pisicuţe şi skulls, aici le puteţi vedea: Gold Cats şiSkull nails.
Astăzi vă prezint o manichiură pe care doream de mult timp să o realizez, dar niciodată nu fac ceea îmi propun în faţa zecilor de oje… Am folosit water decals şi oja George Denim.
ImageMi s-a părut combinaţia perfectă, sper să fiţi şi voi de aceiaşi părere:
Image
Image
Image
Dacă doriţi să vă achiziţionaţi produse de pe KKcenterHK, puteţi folosit codul ANDRAKAT pentru o reducere de 10%!
Toate produsele mele pot fi găsite AICI!
Image


Thank you, andrakat
Check out andrakat blog
http://andrakat.wordpress.com/2013/12/08/denim/

沒有留言:

張貼留言