2013年12月11日 星期三

Pierwszy zimowy mani :) First winter manicure :) By polish-my-nail



Teoretycznie jeszcze trwa jesień... ale grudzień jest już tak blisko, że dzisiaj pokażę Wam pierwszy zimowy manicure w tym sezonie :)

Theoretically it is still Autumn... but December is so close that I will show You fist winter manicure this season :)



Jako bazę wykorzystałam tu niedawno pokazywany Kobo Shanghai. Następnie białym lakierem Cliché Branco wykonałam gradient. Gdy ten wysechł nałożyłam jedna warstwę cudownego lakieru Yes Love nr 8. To maleństwo ma tak śliczny biały brokat, że pasuje wręcz idealnie. Na sam koniec postanowiłam dodać naklejki wodne, które otrzymałam od KKcenterhk i które czekały na swoja kolej trochę długo... ale to dlatego, że są takie sezonowe ;) 
Całość pokryta top coatem Golden Rose Gel Look.

As a base I used Kobo Shanghai that was showing here not so long ago. Then with a white polish  Cliché Branco i made a gradient. When that dried I applied one coat of a adorable Yes Love nr 8. This little cutie has such an adorable glitter that it just fits here perfectly. In the end I decided to add some water decals that I have received from KKcenterhk. They have been waiting for it's turn a while, but it is because they are very seasonal ;)
Everything sealed with a Golden Rose Gel Look top coat.

Buteleczka pełna śniegu :) A bottle full of snow :)


Kilka słów o samych naklejkach jeszcze, bo mnie zauroczyły. Takich świątecznych motywów jeszcze nie widziałam. Nie ma tu bajkowych reniferów, uśmiechniętych bałwanków i Mikołajów w czerwonych kubraczkach. One są takie... staroświeckie :p I to mi się w nich podoba :) Nie sadziłam tylko, że są takie duże.
Pierniczki zostawiłam na inny raz... pomysł już mam ;)


A few words about the decals now, as they stole my heart. I haven't seen those kinds of Christmas patterns yet. You will not find cartoon reindeer's here, or smiling snowmen, or Santa's in red coats. They as so... old-fashioned :p And that's what I like about the :) I just didn't think they are so big.
I left the gingermen for another time... and I already have the idea :)

I jeszcze mistrzyni drugiego planu :p

And a mistress of a background :p



Naklejki możecie kupić TU. Czasu do świąt jeszcze trochę zostało, wiec powinny dojść na czas.

You can purchase those stickers HERE. There is still some time till Christams, they should arrive on time.

A wpisując kod polish-my-nail otrzymacie dodatkowo 10% zniżki. 

And adding this code to Your order: polish-my-nail You will get 10% off.


Ten produkt został mi udostępniony do recenzji przez KKcenterhk
This product was provided by KKcenterhk for a review.


Thank you, polish-my-nail
Check out polish-my-nail blog
http://polish-my-nail.blogspot.pt/2013/11/pierwszy-zimowy-mani-first-winter.html

沒有留言:

張貼留言