2013年12月16日 星期一

Piórkowe Mani naklejkowe z KKCenterHk By anitakulikowska89


Hello,
Dziś po tych wszystkich zdobieniach halloweenowych przyszła kolej na coś delikatnego a zarazem uroczego. Mowa o mani piórkowym, które zrobiłam za pomocą naklejek wodnych jakie wybrałam w ramach współpracy z firmą KKCenterHk :)
 
 

 Do wykonania tego mani użyłam:


 
Jak zapewne większość z Was wie nie bez powodu naklejki te są nazwane wodnymi bo do ich nałożenia potrzebujemy odrobinkę wody na spodeczku, wykałaczki a także wacika kosmetycznego.

 
Jak naklejamy takie naklejki?
Zaczynamy od pomalowania bazy na kolor jaki chcemy (ja wybrałam biały), następnie wybieramy sb wzór z naklejki, wycinamy go i zanurzamy na ok. 10 sek. w wodzie lekko ruszając naklejkę wykałaczką. Po tym czasie wyciągamy ją z wody, delikatnie ściągamy naklejkę palcem, która łatwo schodzi już za pierwszym razem i umieszczamy ją na paznokciu w takiej pozycji w jakiej chcemy.
Pamiętajmy, że przez wodę naklejka jeszcze chwile może się ślizgać po płytce paznokcia gdy ją ruszamy, dlatego też gdy już ją ustawimy na prawidłowym miejscu należy jeszcze delikatnie lekko przycisnąć wacikiem do jej powierzchni. Całość kryjemy top coatem i gotowe. 
Parę razy już używałam takich naklejek i te niczym się nie różnią od pozostałych.
Dlaczego wybrałam piórka?
Bo strasznie mi się podobają i jak same zauważyłyście w tym roku jest na nie wielkie Boom :)

 
Jeśli chodzi o pozostałe paznokcie bez piórek to na początku miał to być saran wrap za pomocą folii.
Jednak z braku czasu jakim nie dysponowałam to wybrałam moje ciapki za pomącą gąbeczki.
Efekt?
Według mnie wyszedł taki sam jak po saran wrap i to nie tylko ja stwierdziłam.
Pióreczka noszę już od czwartku i pewnie jutro już znikną z moich pazurków, bo...
...przyszła kolej na ćwieki :)
Pomysł na nie już mam i w końcu go wykorzystam.
 
A moje mani dziś macie w dwóch wersjach kolorystycznych:










 
Muszę przyznać, że światło mi dopisało i zdjęcia w słońcu zrobiłam w piątek.
Aż żal mi ich będzie zmyć bo nie mam nawet przetarć a  są cudne.
Przynajmniej takie jest moje zdanie, a jeśli   Wam się spodobały to możecie je dostać
Kosztują one 2,54 USD ale gdy wykorzystacie mój kod anitanails89 to otrzymacie na nie 10% zniżki :)
 
 
 
Kolejna przypominajka rozdaniowa
http://anitakulikowska89.blogspot.com/2013/10/rozdaniowe-trio.html


Ja z Wami się już żegnam :)
Pozdrawiam serdecznie


 



Thank you, anitakulikowska89
Check out anitakulikowska89 blog
http://anitakulikowska89.blogspot.hk/2013/11/piorkowe-mani-naklejkowe-z-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言