2013年12月16日 星期一

Triangle Nails with Neon Studs by KK :) By anitakulikowska89


Hello :)
Dziś mój dzień zaczął się o 7 rano i nie próżnowałam, dlaczego?
Wczoraj wieczór zmyłam swoje piórka (aj była wielka szkoda bo żadnych zatarć się nie doczekałam), ale potem od razu zabrałam się za pomalowanie paznokci lakierami bazowymi.
Pewnie pomyślicie, że:
czemu tylko pomalowała paznokcie samymi kolorami? a gdzie jakieś zdobienie?
Otóż mój pomysł wymagał odczekania aż lakier porządnie wyschnie, szczególnie biały bo...
...na nim właśnie chciałam stworzyć moje trójkąty używając taśmy papierowej.
Tadam facebookowa zagadka się wyjaśniła:
 


 

 
Do wykonania tego mani użyłam:



Jako bazy posłużyły mi dwa lakiery Miss X i Da Vinci, potem gdy biały lakier wyschnął wycięłam sobie paski taśmy papierowej a następnie nakleiłam na paznokcie robiąc kształt trójkąta.
Za pomocą gąbki do makijażu z Donegal i dwóch lakierów I love Hean (miętowy) i Da Vinci (fioletowy) wykonałam cieniowanie wypełniając mój trójkąt. Na sam koniec za pomocą topu i sondy nałożyłam ćwieki neonowe od KKCenterHk. Całość mojego mani pokryłam Top Coatem od Hean. 
Moje zdobienie z trójkątem zaczerpnęłam od bardzo dobrze Wam znanej Olki, która podobnie jak ja publikuję artykuły w Przepis na kobietę :)
Jeśli chcecie wiedzieć jaki jest do tego tutek to zapraszam Was
Olcia bardzo dobrze wszystko tam opisała i pokazała :)
Różnica jest taka, że ja zechciałam mniejsze trójkąty. No i mam :)



 
Oczywiście żeby nie było to moje ćwieki sprawdziłam w mojej lampie UV do paznokci.
Efekt zobaczcie same poniżej :)
 
 


 
Oczywiście zdjęcia nie oddają uroku jaki ja sama widziałam patrząc do mojej lampy :)
 
 
Mam jeszcze dla Was mój pierwszy anigif :)

A teraz dla uzupełnienia całej notki dodam, że ćwieki wybrałam sobie z listy jaką dostałam w ramach współpracy z firmą KKCenterHk. Są one neonowe w kolorze żółtym o rozmiarach 2mm, z drugiej strony są srebrne.
Zapakowane są one w plastikowym słoiczku z czarną nakrętką w ilości 100szt.
Jeśli się komuś spodobały to możecie je zakupić pod tym linkiem:
 w cenie 4,50$ USD a korzystając z mojego kodu anitanails89 możecie je mieć z 10 % zniżką :)
 
 
Jak dla mnie są one idealne, większe by mi nie pasowały bo te i tak już mi się wydają duże.
 
Przypominajka!
http://anitakulikowska89.blogspot.com/2013/10/rozdaniowe-trio.html

 
 I jak się Wam moje trójkąty podobają?
Przyznam się szczerze, że dziś u mnie pogoda jest fatalna ale nie doceniałam mojego aparatu i ostatnio się z nim przeprosiłam bo robi lepsze zdjęcia jak poprzedni.
Pozdrawiam serdecznie :)


Thank you, anitakulikowska89
Check out anitakulikowska89 blog
http://anitakulikowska89.blogspot.hk/2013/11/triangle-nails-with-neon-studs-by-kk.html

沒有留言:

張貼留言