2013年12月16日 星期一

Słodkie połączenie By kosmeto-look


Dzisiaj z samego rana wzięlam się za malowanie paznokci i efekt jaki uzyskałam tak mi się spodobał, że aż Wam go pokażę :)

 
Najpierw nałożyłam oczywiście jedną warstwę odżywki, później dwie warstwy lakieru La Rosa, a następnie, żeby zrobiło się ciekawiej dwie warstwy brokatu Ebalay, który calkowicie mnie oczarował.

 

Połączenie to bardzo mi się podoba, jednak moje paznokcie już mniej. Na środkowym palcu paznokieć jest zdecydowanie krótszy od pozostałych, ale cóż poradzę, że jest jakiś pechowy i często mi się łamie.

O lakierach pod względem jakości wspomnę w następnych postach :)

Podoba Wam się to moje słodkie połączenie? :)

Thank you, kosmeto-look
Check out kosmeto-look blog
http://kosmeto-look.blogspot.hk/2013/09/sodkie-poaczenie.html

沒有留言:

張貼留言