2013年12月16日 星期一

ZigZag Nails By anitakulikowska89


Cześć :)
Przyszła kolej na ostatni z 3 produktów jakie otrzymałam w ramach współpracy z firmą KKCenterHk.
Tym produktem będzie oczywiście moja fioletowa tasiemka do zdobień paznokci.
Kiedy ją dostałam to od razu miałam pomysł co z nią zrobić na moich pazurkach.
Przedstawiam Wam moją premierową wersję z jej udziałem:
 
 


 
Do całego mani a właściwie zdobienia posłużyło mi kilka innych przedmiotów:
 
pamiętacie nożyczki z falką?
 Tym razem przyszła kolej na zygzaki :)
 
Teraz zobaczcie zdjęciowy skrót co zrobiłam po kolei:
 
 
1. Malujemy dwie warstwy lakieru bazowego, tu posłużył mi Eveline Holografic #414
2. Dzień wcześniej na śliską/ błyszczącą stronę taśmy klejącej malujemy większy płat   
        białego lakieru do paznokci (Miss X #02). Następnego dnia płat ten odrywamy i tniemy
nożyczkami do zdobień w zygzak.
3. Gotowe wycięte płaty naklejamy na paznokcie, dociskając je palcami.                         
4. Następnie wycinamy kilka pasków naszej cienkiej taśmy( KKCenterHk ) i naklejamy
ją na środek zygzaka.
5. Odcinamy wystające końce i całość pokrywamy top coatem.                                       
6. Tak prezentują się paznokcie po skończeniu :)                                                              
 
 











Jeśli chodzi o tasiemkę fioletową to bardzo dobrze mi się z nią pracowało jak na "Mój Pierwszy Raz" z nią. Debiut ten mnie nie zraził a tym bardziej teraz coraz częściej się będę z nią bawić. Mam zamiar kupić sobie jeszcze takich kilka, bo można z nich stworzyć wiele pięknych pazurków.
Taśma ta ma ok. 180cm dł. oraz 0,6mm szerokości. Naklejanie jej nie sprawiło mi żadnych trudności.
 
 
Na ich stronie jest w cenie 0,81$ USD ale jeśli użyjecie mojego kodu anitanails89 to dostaniecie tasiemkę o 10 % taniej.
 
Fakt, iż produkty otrzymałam za darmo w ramach współpracy z firmą KKCenterHk,
 w żadnym stopniu nie wpłynęły na moja osobistą ocenę.
 


 
I to już wszystkie moje posty z tymi oto produktami:
 
 
 
 
Pragnę również podziękować Paulinie, która mi kiedyś opisała metodę z taśmą i lakierem ( własne naklejki) a także Oli, która mnie ostatnio oświeciła i mi o tej metodzie przypomniała.
 
Kochani czas szybko mija i już nie długo nasze Rozdaniowe Trio dobiegnie końca.
W związku z tym osoby, które się jeszcze nie zgłosiły a chciałyby to zrobić to zapraszam Was
Tam znajdziecie wszystkie szczegóły dotyczące tego rozdania.
Na wygraną szansę mają 3 osoby :)

 
Od poniedziałku rusza również Projekt: kreuj ciąg dalszy, który organizuje Cherry nails.
Po długiej przerwie nie brania udziału w projektach postanowiłam, że w tym wezmę :)
Zapraszam wszystkie pasjonatki paznokciowe do tej zabawy :)
Więcej informacji znajdziecie tutaj!
 
 
 
Żegnam się już z Wami,
 dobranoc :*

 
 
Artykuł znajdziecie również tutaj: Przepis na Kobietę oraz na portalu BeautyBook.pl


Thank you, anitakulikowska89
Check out anitakulikowska89 blog
http://anitakulikowska89.blogspot.hk/2013/11/zigzag-nails.html

沒有留言:

張貼留言