2014年1月24日 星期五

Ebalay - 005 lak za nokte by xeniabeautydiary

Ebalay - 005 lak za nokte

Poslednji post za ovu godinu. Novogodisnji manikir.
Jutro mi je divno pocelo kada sam ugledala paketic na stolu u kome su bila dva laka koja sam dobila na recenziju sa sajta KKCenterHk 
Odusevila sam se kako su divne sljokice i odlucih da danas nosim ovaj.


Kao podlogu sam koristila krec belu Auru She Bunny 161.
A preko nje nanela jedan sloj ovog topera.
Lepo se nanosi.
Sastoji se od krupnijih crvenih i belih sljokica, belih trakica koje su veoma sitne, i sitnih belih i ljubicastih sljokica. Veoma lepo izgleda na beloj podlozi, kao neki slag posut bobicama.
Susi se prosecnom brzinom i dovoljan je jedan sloj tc-a da bi se dobila glatka povrsina. 
Preko crnog laka bi se lepo istakle i ove ljubicaste sljokice, koje su ovako veoma diskretne.
Bocica mi se veoma dopada jer je rec o sljokicama pa ovako podseca na novogodisnji ukras :D bocica sadrzi 15ml laka.
Kada budem probala i preko tamnog okacicu sliku na Facebook stranicu bloga
Meni je presladak, kako se vama cini?
Ukoliko vam se dopao i zelite da ga narucite mozete iskoristi ovaj kod xeniabeautydiary i dobiti 10% popusta :) Kod vazi do 31. 1. 2015

Sve fotografije su snimljene na dnevnom svetlu:





*PR uzorak 

Do sledeceg puta, xx


Thank you, xeniabeautydiary
Check out xeniabeautydiary blog
http://xeniabeautydiary.blogspot.hk/2013/12/ebalay-005-lak-za-nokte.html

沒有留言:

張貼留言