2014年1月28日 星期二

Gene false ES-A516 by vintagelooksimona

Gene false ES-A516

          Dacă în postarea precedentă vă vorbeam despre genele false pe care le-am tăiat în jumătate pentru a le aplica doar pe exteriorul genelor, astăzi vă arăt o pereche care chiar sunt concepute în acest sens, adică doar pentru jumătate din pleoapă. Cu toate acestea, pentru ochii mei, care nu sunt foarte mari, ocupă mult mai mult decât jumatate din pleoape, spre deosebire de cele tăiate de mine, care chiar sunt aproape insesizabile la purtare. 


Genele arată astfel:




         Aspectul este unul foarte natural, sunt handmade și foarte finuț lucrate, după părerea mea. Nu lucesc decât din cauza blitzului, în mod natural, la purtare se identifică foarte frumos cu genele naturale. 



          Se demachiază foarte ușor (deși eu prefer să nu aplic rimel pe ele pentru a le prelungi durata de viață, folosesc rimel pe genele mele înainte de a aplica genele false) și pot fi folosite de mai multe ori, chiar dacă sunt foarte finuțe, nu sunt deloc fragile și au ținuta chiar și după indepărtare (prima purtare). Este necesară inlăturarea prin tăiere a surplusului de bandă din capete, după cum se vede în primele poze. Datorită benzii foarte subtiri, invizibile chiar, se pot purta la un machiaj foarte simplu/natural, chiar și fără eyeliner la baza genelor. 


Le puteți găsi AICI, deși momentan nu mai sunt pe stoc. 
Folosind codul meu vintagelooksimona aveți o reducere de 10% la orice cumpărături pe acest site. 

Voi ce părere aveți despre aceste gene, le-ați purta? Vi se pare interesantă ideea de gene false pentru doar jumatate de pleoapă?



VintageLook



Thank you, vintagelooksimona
Check out vintagelooksimona blog
http://vintagelooksimona.blogspot.ro/2013/11/gene-false-es-a516.html

沒有留言:

張貼留言