2014年1月28日 星期二

Machiaj de 2014 by vintagelooksimona

Machiaj de 2014

Dragele mele, 

        La mulți ani!!! Bine v-am găsit în 2014!!! Sper că ați avut parte de o petrecere frumoasă! :)

         Eu deschid șirul postărilor cu un review al genelor false maro pe care le am încă de anul trecut în teste. Este a doua mea pereche de gene maro și, deși ele sunt mult mai potrivite fetelor blonde, mie mi-a plăcut primul model pe care l-am avut și m-am gândit să-mi îmbogățesc colecția cu un altul. 

        Pentru acest review am purtat un machiaj realizat cu ajutorul paletei 120 culori primită din partea magazinului online Depozitul de frumusețe. Am folosit culori sidefate, marouri și nuanțe stinse de oranj. 
Dar să vă arăt mai întâi genele ES - A515




Așa cum știți deja, genele sunt realizate manuale din fibre sintetice, banda este transparentă și, dacă le folosiți și le îndepărtați cu grijă, vor putea fi purtate de mai multe ori. 




Genele au un surplus de bandă cu ajutorul căreia sunt lipte pe suportul lor din plastic, surplus care trebuie îndepărtat înainte de folosire. Sunt foarte finuțe și extrem de flexibile, pot fi aplicate cu ușurință și nu se simt la purtare, fiind extrem de ușoare. 

Le puteți găsi pe site-ul KKCenterHk (link)

Și acum să vi le și arăt împreună cu machiajul realizat cu paleta mea bogată în culori.



Am ales și de această dată un machiaj tot în nuanțe pământii, mi se pare cel mai potrivit pentru aceste gene, dar și ca machiaj de zi, pentru că nu l-am purtat la niciun eveniment important. Avantajul acestor gene e că par extrem de naturale. Mă repet, dar le văd ideale pentru fetele blonde, cu gene și sprâncene deschise la culoare. 

Nuanțele alese de mine sunt extrem de pigmentate, dar așa cum spunea o cititoare, în paletă se găsesc si cateva pastile care nu au o pigmentație atât de puternică, de obicei printre cele mate, cu toate acestea consider că paleta își merită banuții și mi se pare a fi o bună investiție. Sper să vă placă machiajul ales de mine, e cald, de zi, așa cum spuneam mai sus. 




Și acesta este look-ul final. Am ales pentru buze un ruj roșu-cărămiziu pentru un pic de dramatism.


Palete similare găsiți AICI, exact ca a mea nu mai văd pe stoc.

Sper că vă place alegerea mea și m-aș bucura dacă mi-ați spune ce culori ați dori să folosesc din paleta de mai sus pentru următorul machiaj. 

Vă pup!!!


VintageLook


Thank you, vintagelooksimona
Check out vintagelooksimona blog
http://vintagelooksimona.blogspot.ro/2014/01/machiaj-de-2014.html

沒有留言:

張貼留言