2014年1月23日 星期四

KOLOROWE GWIAZDKI by lakierownia

KOLOROWE GWIAZDKI


Uwaga, to może być dla niektórych szok - tak, mam obie ręce. Niedawno uświadomiłam sobie, że od początku istnienia bloga pokazywałam tylko lewą. Miało to swoją przyczynę, bo tak się najwygodniej robi zdjęcia. Teraz chciałam trochę zmienić formę bloga i wrzucać częściej paznokcie innych osób, które zrobiłam. Zdecydowałam się więc na nowy sposób robienia zdjęć. Co o tym myślicie?


W każdym razie przejdźmy do tematu, czyli kolorowych gwiazdek. Dostałam je w ramach współpracy od KKCenterHk, możecie je na stronie producenta zobaczyć tutaj: N.NAIL 2.5mm Mix Star Glitter [NNAIL-Mix-Star-2-5mm]. Każdy, kto kliknął ten link i widział zdjęcia innych blogerek, wie już, że gwiazdki mają jedną dosyć dużą wadę, czyli odstają od płytki. W przypadku paznokci żelowych nie stanowi to problemu, przy hybrydach można sobie z tym jakoś poradzić, ale nie sądzę żeby sprawdziły się do zwykłego manicure. Poza tym są bardzo ładne. Pięknie błyszczą, nie tracą koloru i są bardzo efektowne. Podoba mi się ten produkt, zwłaszcza że jest go bardzo dużo. Jeżeli ktoś skusi się na zakup, może skorzystać z 10% rabatu na hasło: Lakierownia.

Poza tym chcę wszystkim życzyć Wesołych Świąt!


Thank you, lakierownia
Check out lakierownia blog
http://www.lakierownia.pl/2013/12/kolorowe-gwiazdki.html

沒有留言:

張貼留言