2014年1月23日 星期四

PAZNOKCIE SYLWESTROWE 2013/2014: CZERWIEŃ I FOLIA TRANSFEROWA by lakierownia

PAZNOKCIE SYLWESTROWE 2013/2014: CZERWIEŃ I FOLIA TRANSFEROWA


Manicure hybrydowy na naturalnej płytce z użyciem folii transferowej - oto moja propozycja na Sylwestra. Już od dawna chciałam wypróbować folię transferową w połączeniu z hybrydą i muszę przyznać, że wygląda interesująco. Lakier to a.t.a Strawberry, a o folii wspomnę nieco więcej poniżej.


Moją folię mam ze sklepu internetowego KKCenterHk, dokładny link podaję tutaj: N.Nail Brilliant Gold Mirror Nail Foil Transfer [NNAIL-E43]. Jeżeli macie ochotę na zakupy w tym sklepie na hasło: Lakierownia możecie otrzymać 10% rabat.

Zdecydowałam się na złoty kolor, ponieważ jest w tym momencie bardzo modny i myślę, że był to dobry wybór, bo pasuje na wiele okazji. Całkiem dobrze się odbija i pozwala na osiągnięcie zupełnie nowego wykończenia, które spodobało mi się na tyle, że planuję już zakupy innych kolorów. Coś czuję, że moja przygoda z folią transferową dopiero się zaczyna.

Poza tym chcę życzyć wszystkim
Szczęśliwego Nowego Roku!


Thank you, lakierownia
Check out lakierownia blog
http://www.lakierownia.pl/2013/12/paznokcie-sylwestrowe-20132014-czerwien.html

沒有留言:

張貼留言