2014年1月20日 星期一

Review : Gene false KKCenterHK by valentinabucur

Review : Gene false KKCenterHK

           Hei hei! Astăzi vreau să vă vorbesc despre două modele de gene false pe care le-am primit de la KKCenterHK. Cred că nu mai e nevoie să spun câte modele de gene am încercat de la ei și toate mi-au plăcut! Aici puteți vedea toate produsele de la ei! :) Revenind la subiectul de astăzi, vă voi prezenta două tipuri de gene : atât pentru pleoapa superioară, cât și pentru cea inferioară.

Primele sunt cele pentru pleoapa superioară.




„Brand New With Original Retail Packing Box



100% New, 100% Authentic, Handmade Lashes



5 Pairs in one pack, Black lashes and thin transparent stem



Can Be Re-use If You Take Them Off Carefully
Make Your Eyes Look Bigger And Attractive
handmade eyelashes are very soft
Suitable For Everyone

Can Be Used Party Or Professional Make Up ”



Îmi plac aceste gene. Cred că nu este prima dată când menționez că îmi plac genele care au mai mult volum în partea exterioară pentru că dau acel aspect de ochi migdalați. Totuși, comparativ cuacest model, sunt mai lungi, dar mai bogate în partea exterioară. Mi se pare chiar că au aspect puțin cam fals. Totuși, sunt potrivite pentru un look de seară; cele despre care am vorbit mai demult merg chiar și ziua. :)
Au banda transparentă și foarte maleabilă, ceea ce face aplicarea foarte ușoară.


Mai jos aveți câteva poze cu genele aplicate :



În caz că nu ați văzut tutorialul, vi l-am pus mai jos, însă nu am filmat și etapa aplicării genelor pentru că lumina se dusese ...



Setul conține 5 perechi.
Lungimi : 7mm (Head length), 12 mm (Mid length), 13 mm (End length).
Preț : $13,90
Le puteți cumpăra de aici

Mai departe vă voi prezenta genele pentru pleoapa inferioară.




„10 Pairs in one pack, black lashes and very thin Transparent stem
Can Be Re-use If You Take Them Off Carefully
Make Your Eyes Look Bigger And Attractive
handmade eyelashes are very soft
Suitable For Everyone

Can Be Used Party Or Professional Make Up


Mereu am vrut să încerc genele pentru pleoapa inferioară și iată că am avut ocazia. :) Mi se par potrivite mai mult pentru un shooting, pentru ceva fantasy, dar asta nu înseamnă că o clientă nu ar vrea să poarte genele false astfel. Ca și în cazul genelor prezentate anterior, au banda transparentă, ceea ce ușurează aplicarea, fiind și foarte maleabile. Nu sunt foarte lungi, deci sunt purtabile. Cum am mai spus, o persoană îndrăzneață le poate purta la un look de seară.




Le-am purtat aici, împreună cu genele descrise mai sus :




Setul conține 10 perechi.
Setul costă $25.20 și le puteți cumpăra de aici.

Ce părere aveți despre aceste gene? Pe care le-ați purta?
 
 

Thank you, valentinabucur
Check out valentinabucur blog
http://valentinabucur.blogspot.ro/2013/12/review-gene-false-kkcenterhk.html

沒有留言:

張貼留言