2014年2月13日 星期四

Makijaż bardzo karnawałowy razy dwa by martuszkowemakijaze

Moi Drodzy!

Dziś mam dla Was 2 makijaże karnawałowe :)

Jeden poczyniłam dzięki rzęsom, które niedawno dostałam od KkcenterHk :) Właściwie to w obu makijażach użyłam ich rzęs :P

1. Z przyklejonymi świecidełkami i rzęsami ES




A teraz czas na makijaż i recenzję :P 



- bardzo sylwestrowe/karnawałowe rzęsy



EFEKT:
 


Co ja sądzę o tych rzęsach:

PLUSY:
- Jak widać rzęsy znajdują się w kartoniku. Jest on dość sztywny,
- W opakowaniu znajduje się 5 par,
- Rzęsy są ręcznie robione,
- Cena nie jest bardzo wygórowana (obecnie 12.27$),
- Są z brokatem - nadają się na super wyjścia albo do sesji (raczej nie na co dzień:P)
- Są wielokrotnego użytku.

MINUSY:
- Największym minusem jest to, że są dość sztywne, więc ciężej się je aplikuje i jeśli ktoś nie jest przyzwyczajony to będzie je czuł na powiekach,
- W zestawie nie ma kleju,
- Dostępne tylko online. 

Ogólnie są fajne, ale nie umywają się do Baby Queen 5 Series (5 Pairs) Stylish Upper False Eyelashes-515

Jeśli planujecie zakupy w tym sklepie, to koniecznie skorzystajcie z kuponu - rabat 10% na hasło: martuszkowemakijaze

To już wszystko na dziś - miłego czytania:)

Buziaki,




Thank you, martuszkowemakijaze
Check out martuszkowemakijaze blog
http://martuszkowemakijaze.blogspot.hk/2014/01/makijaz-bardzo-karnawaowy-razy-dwa.html

沒有留言:

張貼留言