2014年2月27日 星期四

Mickey Mouse Nails by mroofa

Wszyscy kochają Mickey, więc nie mogło zabraknąć jej na paznokciach. Jak tylko przyszły moje sondy od KKCenterHk od razu pomyślałam o tej przesympatycznej myszce. Sporo jest wariacji paznokciowych z jej udziałem, ale ja postawiłam na coś mało szalonego w czarno-białych barwach.


Do wykonania tego mani użyłam:
 Golden Rose Rich Color #35
 Golden Rose Selective #04
* Sondy z KKCenterHk <TUTAJ>
* Golden Rose Gel Look

Ostatnimi czasy bardzo polubiłam się z białymi paznokciami i dość często ten kolor u mnie gości. Tym razem użyłam białego lakieru z GR Selective i jestem bardzo zadowolona. Nie jest to taki szał jak przy SH, ale naprawdę niewiele mu brakuje, a cenowo jest znacznie przyjaźniejszy :) Pędzelek przypadł mi znacznie bardziej do gustu niż ten z serii Rich Color (są za mięsiste). Zdecydowanie powiększę swoja kolekcje lakierów z tej serii.


Pamiętajcie, że sondy możecie spokojnie wykonać samemu w domu. 

I jak Wam się podoba?



Thank you, mroofa
Check out mroofa blog
http://mroofa.blogspot.hk/2014/02/mickey-mouse-nails.html

沒有留言:

張貼留言