2014年2月27日 星期四

Puszek by my-own-colors

                                            Hej!

Przychodzę dziś do Was z recenzją w ramach drugiej współpracy z KKCenterhk! :) Tak jak wspominałam we wcześniejszej notce, tym razem wybrałam sobie różowy puszek i wodne naklejki. Na pierwszy ogień poszedł puszek ;) Możecie go znaleźć tutaj. Chwilę zastanawiałam się co z nim zrobić (bo wszystkie zdobienia jakie znalazłam z tym produktem to po prostu posypany paznokieć) i wymyśliłam sobie paseczki. Wyszło tak (bierzcie pod uwagę, że to mój pierwszy raz i przyznaję, że nie jestem zbyt zadowolona z precyzji wykonania):




Moja opinia:
Na początku zastanawiałam się, jak taki mały pojemniczek mi może wystarczyć, nawet myślałam o tym, żeby nałożyć tylko na dwa, bo bałam się że go braknie! Ale spokojniutko, to tylko takie złudzenie - jest go naprawdę dużo! Nałożyłam sporą warstwę, a ledwie co go ubyło - jest bardzo wydajny. Co do aplikacji to jest łatwa, wystarczy posypać (albo przyłożyć) puszek do mokrego lakieru i gotowe ;) Zdecydowanie na plus jest również efekt, takie pazurki są bardzo oryginalne :) jedyny minus jakiego mogę się dopatrzyć to to, że w moim pudełku puszek w niektórych miejscach zebrał się w kulki, co utrudniało aplikację, bo ciężko było wtedy posypać równo pazurki. Ale oprócz tego jestem jak najbardziej zadowolona i jestem pewna, że użyję go jeszcze nie raz! :)

My opinion:
At the beginning I wondered how such a small receptacle I may be sufficient, even thought about it, to impose only two, because I was afraid that it runs out! But relax, it's just an illusion -is it really a lot! Put on a large layer, and it barely disappeared - it is very efficient. Whatapplications is easy, simply sprinkle (or put) down to the wet paint and ready;) Definitely a plusis also the effect of such claws are very original :) the only downside I can watch what is that in my box down in some places gathered in the ball, which made it difficult application because it was hard then sprinkle evenly claws. But apart from that I'm the most happy and I'm sure I'll use it again and again! :)


Thank you, my-own-colors
Check out my-own-colors blog
http://my-own-colors.blogspot.hk/2014/02/puszek.html

沒有留言:

張貼留言