2014年3月19日 星期三

Cyrkonie w lżejszej wersji by katalina-sugarspice

Hej Misiaki!

     Gdy w grę wchodzą paznokcie, rzadko sięgam po cyrkonie. Większych ozdób unikam z zasady, bo przede wszystkim są nieporęczne i lubią haczyć się o wszystko, poza tym często odrywają się tym samym niszcząc całą pracę jaką włożyłyśmy w manicure. Czasem jednak nawet ja nabieram ochoty na paznokciowe świecidełka.





Dostępność: 
Sklep KKCenterHk

Cena: 
USD$4.50

Pojemność:
Opakowanie zawiera około 100 cyrkonii.




Trwałość:
Wszystko zależy od lakieru bazowego i wierzchniego. Cyrkonie trzymają się całkiem nieźle pod warunkiem że zostaną mocno osadzone w "bazie". 

Opakowanie:
Zakręcane pudełeczko. Niebrzydkie, trwałe, dobrze się zakręca i odkręca, zatem nic nie ma prawa się zeń wysypać.
 
Aplikacja:
Wybrałam kolor "Baby Pink", ale dostępne są rozmaite warianty kolorystyczne. Mnie akurat zależało na czymś delikatnym i nie za bardzo rzucającym się w oczy. Cyrkonie nakładałam przy pomocy zwilżonej końcówki wykałaczki - w ten sposób łatwiej "schwytać" diamencik i nanieść go gdzie trzeba. Potem wystarczy przycisnąć, aby dobrze osadzić ozdobę w lakierze, pokryć gotowy wzór lakierem wierzchnim i gotowe. Cała zabawa jest naprawdę dziecinnie prosta, a efekt - jeśli lubicie takie ozdoby - bardzo fajny. Nic się nie haczy ani nie czepia ubrań, czy przedmiotów, ładnie błyszczy i cieszy oczy.

Z pomocą wspomnianych cyrkonii przygotowałam dwa zdobienia. Proste i niewyszukane, a jednak spodobał mi się taki efekt, zwłaszcza w drugim przypadku.


Wariant 1.
     Tutaj ozdobiłam tylko kciuk i palec serdeczny, dodając jeszcze kreskę dla urozmaicenia. 




Wariant 2.
W tym przypadku ozdobiłam już wszystkie paznokcie. O dziwo efekt bardzo mi się spodobał, wbrew moim początkowym przypuszczeniom, więc z pewnością powtórzę go jeszcze w przyszłości. 
Uwaga, dużo zdjęć...





     Mam w głowie jeszcze kilka pomysłów na to jak wykorzystać te cyrkonie, więc być może dorzucę coś jeszcze do powyższej puli.

Co sądzicie o takich ozdobach? Zdarza się Wam ich używać?

Przypominam, że kupując w sklepie KKcenterHK otrzymacie zniżkę 10% na Wasze zakupy, korzystając z kodu katalina-sugarspice. Kod ważny jest do 31. stycznia 2015r.



Pozdrawiam,
Katalina


Thank you, katalina-sugarspice
Check out katalina-sugarspice blog
http://katalina-sugarspice.blogspot.hk/2014/03/cyrkonie-w-lzejszej-wersji.html

沒有留言:

張貼留言