2014年3月17日 星期一

Holo spring by andrakat

Bucurându-mă de soarele de afară, am dorit să dovedesc celor de la Essence ce înseamnă HOLO!!! Încă sunt foarte supărată pe acel top coat oribil.
În fine, astăzi m-am reîntors la o ojă foarte dragă mie, Color Club Wild at heart, alături de o soră de-a ei, verde, hihi.
ImageImageImage
Ieri m-am dus la poşta vamală, foarte curioasă fiind de ce voi avea în colet. Făcând multe comenzi, niciodată nu ştiu exact ce voi primi. Am fost tare fericită văzând că e de la KKcenterHK. Aşteptam cu nerăbdarare prima mea plăcuţă din silicon. Eu am fost total pe lângă când a fost vorba de stamping, nici Konad-ul nu l-am putut folosi… şi totuşi, iata! Am reuşit. E cea mai simplă plăcuţă de folosit din lume! Deşi manichiura nu a ieşit 100% perfect, sunt foarte încântată de ea şi clar voi mai face achiziţii cu alte modele!
ImageImage
Image

Dacă doriţi să faceţi o comandă la KKcenterHK, folosiţi cuponul de reducere 10%
ANDRAKAT


Thank you, andrakat
Check out andrakat blog
http://andrakat.wordpress.com/2014/03/13/holo-spring/

沒有留言:

張貼留言