2014年3月10日 星期一

KOCIE ZDOBIENIE Z PŁYTKĄ DO STEMPLI OD KKCENTERHK by amethystblog

Muszę się przyznać, że całkiem zapomniałam o tej płytce, mam ją od dobrych 4 miesięcy, ale po prostu się gdzieś zapodziała. Wczoraj przy porządkach w helmerku natrafiłam na nią i nie mogłam się powstrzymać przed jej użyciem. Najbardziej spodobał mi się wizerunek Audrey Hepburn, ale to zdobienie już było, więc wybrałam kociaki! 
Jako lakieru bazowego użyłam różowego Lemaxa, który również czekał na swoją kolej. Pokrył po 3 delikatnych warstwach i wygląda bardzo ładnie. Wiem, że królował ona swego czasu na blogach i nie dziwię się.
Kociaki odbiły bardzo dobrze i wzór wypełniłam lakierem, a dla jeszcze lepszego efektu obrysowałam całość czarnym pisakiem.
W zestawie z płytką otrzymałam stempel oraz czyścik-drapkę. Całość na stronie KKCenterHk kosztuje 4,55$, więc nie tak mało jak na jedną płytkę. Jeśli oczywiście chcielibyście zakupić coś z tej stronki to dzięki mojemu kodowi amethystblog zyskacie 10% zniżkę

Pozostałymi produktami, jakie używałam są: lakier IsaDora 191 Black Lacquer, który idealnie nadaje się do stempli; wspomniany już różowy Lemax; Lakier MAC RiRi Woo; Lakier Coral 175 marki Delia oraz wspomniany już również czarny pisak od Barry . 



Thank you, amethystblog
Check out amethystblog blog
http://www.amethystblog.pl/2014/02/kocie-zdobienie-z-pytka-do-stempli-od.html

沒有留言:

張貼留言