2014年3月5日 星期三

LOLITA I DIAMENTOWE SREBRO by lakierownia


Folia transferowa jest teraz mocnym trendem i uwielbiam robić zdobienia z jej udziałem. Cały czas pracuję na połączeniu folii z lakierami hybrydowymi. Nawet chciałam zrobić kilka zdobień, a nawet jakiś tutorial, ale wszyscy, którzy śledzą mojego Facebooka, dobrze wiedzą, co stało się z moim klejem do folii. Ilustracja poniżej.


Pomijając fakt, że otwieranie kleju z KKCenterHk może być niebezpieczną czynnością, muszę przyznać, że uwielbiam ich folie transferowe. W dzisiejszym zdobieniu wykorzystałam N.NAIL Silver Diamond Nail Foil Transfer [NNAIL-E09]. Chciałam zobaczyć jak będzie się zachowywać folia z takim "diamentowym" wzorem. Efekt jest bardzo ciekawy. Można zobaczyć różnego rodzaju refleksy w zależności od tego jak dużą powierzchnię folii udało się odbić.


Z pewnością ten efekt spotęgowałoby użycie ciemnego koloru bazowego, jednak moja słabość do koloru Lolita z serii Gel Polish firmy Indigo wygrała. Możecie mówić, że to "majtkowy róż", ale według mnie ten kolor po prostu ma coś w sobie. 


Na koniec parę zdjęć opakowania samej folii. Wiem, że niektórzy przechowują folie w torebkach strunowych. Dla mnie najlepszy jest plastikowy słoiczek, jaki dołącza do produktu sklep internetowy. Mam wtedy pewność, że folii nic się nie stanie pomiędzy innymi ozdobami (których nawiasem mówiąc mam bardzo dużo). Folia ma wymiary 4cm x 150cm więc wystarczy na bardzo długo. W dodatku występuje w tylu różnych wersjach kolorystycznych (możecie je zobaczyć tutaj), że sama nie wiedziałam na początku co wybrać. Ciekawa jestem, która według was jest najciekawsza?


Jeżeli będziecie robić zakupy w sklepie internetowym KKCenterHK możecie skorzystać z 10% zniżki na hasło Lakierownia.


Thank you, lakierownia
Check out lakierownia blog
http://www.lakierownia.pl/2014/01/lolita-i-diamentowe-srebro.html

沒有留言:

張貼留言