2014年3月5日 星期三

SERCA Z RÓŻOWEGO ZŁOTA by lakierownia


Jutro pierwszy lutego, więc myślę, że czas zacząć serię walentynkowych zdobień. Dzisiaj postawiłam na dosyć nietypową kolorystykę, bo połączenie czerni, różowego złota i srebra. Całość wykonana lakierami.


Serce zrobiłam przy pomocy folii transferowej w cudownym kolorze różowego złota. Co prawda na stronie producenta KKCenterHk jej kolor jest określany jako "salmon" czyli łosoś. Jednak według mnie to po prostu różowe złoto. Jak sądzicie, czy ma coś wspólnego z łososiem?
 
Dokładny link do produktu: N.Nail Salmon Orange Mirror Nail Foil Transfer [NNAIL-E41]. Przypominam róznież o 10% kodzie rabatowym na zakupy w sklepie KKCenterHk na hasło Lakierownia.
 
Jako ciekawostkę powiem, że przyklejałam folię nie na kleju, ale na... przezroczystym lakierze, który jest częściowo przyschnięty. W moim przypadku był to top coat KillyS. Niedawno nauczyłam się tej metody i sprawdza się nieźle. Jeżeli folia się nie odbije zawsze można zrobić drugą warstwę. Próbowałyście już tego sposobu?


Produkty użyte do stylizacji:
Delia No. 1 nr 40
Technic Bedazzled
zrebrny brokat holo
srebrny kawior
KillyS Nabłyszczający Preparat Nawierzchniowy
Kwik Kote Flash Dry Top Coat


Thank you, lakierownia
Check out lakierownia blog
http://www.lakierownia.pl/2014/01/serca-z-rozowego-zota.html

沒有留言:

張貼留言