2014年3月14日 星期五

ManiCute - Girl Power by wish-for-beauty


A címből adódóan először valami igazán vad csajos dolgot akartam megvalósítani, valahol a fekete-pink világában elveszve töménytelen szegecsekkel és hasonló díszítéssel. Végül egy kifinomultabb vonal mellett döntöttem és megcsináltam életem első igazi skittlette-nek nevezhető manikűrjét, ami szolidan elegáns a halovány rózsaszínnel és csipkemintával, de a neon pink lakk és a rajta látható 'cukorcsillám' miatt van benne egy falatnyi 'girl power'. Egyébként a csipkeminta a középső ujjamon nem félresikeredett, hanem túl nagy volt maga a rózsa, így ott nem adja ki csipke mivoltát, viszont a mellette lévő körmön egész szépre sikeredett. Én teljesen oda vagyok ezért a körömfóliáért! (Ha gondoljátok, írhatok róla külön posztot, hogy mik a tapasztalataim és hogyan is működik az egész.)


♥♥♥♥
Moyra 64
Rózsaszín csillámpor 
Lovely Classic Nr. 25
Csipkemintás körömfólia
Lovely Crystal Strenght Nr. 44 
Rimmel 5in1 alap- és fedőlakk

Használjátok a wishforbeauty kódot a KKCenterHk honlapján, és 10% kedvezményt kaptok a rendelt termék árából!





Thank you, wish-for-beauty
Check out wish-for-beauty blog
http://wish-for-beauty.blogspot.hu/2014/03/manicute-girl-power.html

沒有留言:

張貼留言