2014年4月14日 星期一

GREEN GLITTER by gosia-makeup

Witam, 
dzisiaj prezentuje kolejny makijaż  - ależ mam wenę twórczą ostatnio :)
Makijaż, łatwy i przyjemny, idealny na wiosnę. Mimo moich zielonych oczu dośc dobrze się w nim czułam , aczkolwiek zdaję sobie sprawę, że wielu osobom do gustu może nie przypaść bo zieleń nie jest zbyt lubiana a na pewno rzadko używana w makijażu. 
Ja użyłam ostrych soczystych barw oraz delikatnych rzęs pochodzących ze sklepu KKcenterHK .


 Zdjęć będzie niewiele ponieważ chcę przedstawiać makijaże zwięźle a nie powielać kilkudziesięciu takich samych lub bardzo zbliżonych do siebie ujęć. Mam nadzieję że taka forma prezentacji Wam odpowiada. 


 Rzęsy użyte w makijażu pochodzą jak wspominałam ze sklepu kkcenterhk, są to rzęsy 100% syntetyczne, lekkie aczkolwiek pasek do którego doczepione są rzęsy jest dość gruby, transparentny, który po pokryciu go eyelinerem staje się całkowicie niewidoczny. 
Bardzo delikatne, nie przeszkadzające, nie podrażniające.  Dla fanek naturalnego efektu wprost idealne.
Uwielbiam wszelkie sztuczne rzęsy dlatego i te będą często gościć w moich makijażach. 
  
Dziękuję Wam za odwiedziny mojego bloga, do każdej z Was zawitam (z małymi opóźnieniami ale o Was nie zapominam).
Miło że mam dla kogo wykonywać takie prezentacje makijażowe :)

Thank you, gosia-makeup
Check out gosia-makeup blog
http://gosia-makeup.blogspot.hk/2014/03/green-glitter.html

沒有留言:

張貼留言