2014年4月11日 星期五

NEON SPRING MAKEUP by gosia-makeup

Witam, 
jak mija niedziela? U mnie dużo słoneczka - idealna na wiosenne spacery :)
A że pogoda z chwili na chwilę się poprawia, mam dla Was nowy makijaż "Neon Spring" - jest to tęczowe zestawienie cieni w makijażu nie awangardowym - tylko właśnie nawet wyjściowym (dla tych co kochaja kolory na powiekach) .
Makijaż nadzwyczaj banalny, mam nadzieję że przypadnie Wam do gustu :) 


Zapraszam na tutorial :)
1. Standardowo baza pod cienie, u mnie Urban Deacy - jest rewelacyjna !!!!
2. Czarnym cieniem robimy zarys całego makijażu oka.
3. Na środek powieki nakładamy turkusowy pigment.

 
3. Wewnętrzny kącik pokrywamy cieniem żółtym.
4. Dolną powiekę podkreślamy cieniem pomarańczowym.
5. Wyciągnięcie i jednocześnie zakończenie dolnej powieki nnalezy do neonowego różu.
6. Rozcieramy granice między każdym kolorkiem cienia.
7. Wykonujemy standardowo czarna kreseczkę na górnej powiece.
8. Tuszujemy rzęsy

Efekt końcowy w pełni mnie usatysfakcjonował i cały dzień gości na mojej face :)

A tutaj ten sam makijaż ale sztuczne rzęski z których nie do końca jestem zadowolona jak i z efektu ha ha :)
Efekt subtelny, delikatny . Rzęsy są plastyczne i idealnie dopasowują się do kształtu oka.
Polecam dla tych którzy lubią delikatne efekty :)



Thank you, gosia-makeup
Check out gosia-makeup blog
http://gosia-makeup.blogspot.hk/2014/03/neon-spring-makeup.html

沒有留言:

張貼留言