2014年4月11日 星期五

JOGURTOWY MAKIJAŻ by gosia-makeup

Witam, ten pościk bardzo na szybko....
przedstawię Wam makijaż w bardzo pastelowych kolorkach, mocniejszym akcentem w zewnętrznej części oka no i turkusiku na dolnej powiece.
Jestem ciekawa opinii o tym makijażu :)


 Ostatnio to nie mam wiele czasu na malowanie, urwanie głowy na koniec roku :/ Ciągle praca i praca :/
Dzisiaj wyniki konkursu z Oriflame, jednak mam w planach kolejny, myślę że i Wam sie spodoba...i tym razem aktywność na blogu i Fb będzie brana pod uwagę, chce obdarować osobę która naprawdę lubi to co pokazuję....ciekawi co to będzie ? 
 W tym makijazu użyłam rzęs KKCenterHK. Zaprezentuje jedną parę żebyście mogli zobaczyc jak wyglądają z bliska :)
 W opakowaniu otrzymałam standardowo 10 par tych wspaniałych rzęs. Dodam że tworzywo z jakich sa wykonane jest naprawdę wysokiej jakości . Są bardzo sprężyste, można nimi wyginać we wszystkie strony i dopasowywać do kształtu oka. 
Doskonale się z nimi współpracuje, posiadają cieniutki transparentny pasek który jest nie widoczny przez co komfort noszenia jest dużo lepszy. 
Polecam Zakupy w KKCENTERHK.com  
Nie robiąc więcej zamieszania zapraszam do kilku zdjęć tego makijażyku :)
Zapraszam również na mój Funpages gdzie co jakis czas robię szybkie konkursiki :)

jeżeli macie również ochotę to zapraszam na mój profil:

 Bez rejestracji możecie oddać serduszka na makijaże :)

Serdecznie pozdrawiam, do zobaczenia na blogach :)


Thank you, gosia-makeup
Check out gosia-makeup blog
http://gosia-makeup.blogspot.hk/2013/10/jogurtowy-makijaz.html

沒有留言:

張貼留言