2014年4月15日 星期二

Purple Minion with Moving Eyeball by KKCenterHk by anitakulikowska89

Hejka :)

Po koronkowej folii przyszła kolej na kolejny produkt jaki dostałam w ramach współpracy od firmy KKCenterHK.
Już dawno korciło mnie wypróbować te o to dość śmieszne oczka i tym razem postanowiłam, że je wypróbuję :)
Od paru miesięcy nosiło mnie na zdobienie z fioletowym minionkiem z Bajki "Minionki rozrabiają 2".
Nie wiem czy ktoś z Was oglądał ten film animowany ale ja po pierwszej części nie mogłam się doczekać na drugą, której emisja była w zeszłym roku w kinach. Jeśli tego jeszcze nie widzieliście to polecam obie części a pierwsza to " Jak ukraść księżyc". Uważam, że pomimo moich lat jeszcze czuję się w głębi duszy i serca takim małym dzieckiem, małą dziewczynką i nie wstydzę się o tym napisać. Przyznaję się bez bicia!


Ale przejdźmy do tematu głównego, którym są nasze zabawne oczka (N.Nail-DRN 847).
Są one nowe, pakowane w plastikowy słoiczek w ilości 40szt.
Ich rozmiar wynosi 3mm. W środku każdego znajduję się taka mała czarna kulka, która się przemieszcza przy ruszaniu rękami/palcami/paznokciami. Jak zwał tak zwał wiecie o co mi chodzi :)
Aplikuje się ją podobnie jak ćwieki i cyrkonie za pomocą kleju lub topu. 

Wskazania
Mogą być stosowane do paznokci  jako ozdoba ale i nie tylko. Dowolnie jak komu pasuje :)
Mogą być stosowane na naturalne paznokcie, Tipsy, paznokcie, paznokcie akrylowe UV itp.
Odpowiednie dla każdego

Teraz pewnie by padło pytanie jak długo takie oczko się trzyma?
Ja przykleiłam go na zwykły lakier bezbarwny i niestety ale już w pierwszym dniu przy ubieraniu butów mi odpadł (taka ze mnie niezdara).
Ale... 
zanim odpadło to jeszcze minionek z oczkiem zdążył umyć ze mną naczynia po niedzielnym obiadku.
Nie utopił się więc nie było źle hehe :)
Dopiero potem umyślał sobie spierdzielić mi z paznokcia :D (pewnie wolał zostać w domu).
No cóż tak czy inaczej na jeden dzień się nadaje, chociaż wiem że jeszcze ich użyję bo są zajefajne. Tutaj zaś byłam małą Anitką bo co chwilę ruszałam sobie palcem patrząc jak jego oczko goni :P
Następnym razem przykleje go na utwardzaczu może będzie mi służył na dłużej :)
A propos Minionków rok temu zrobiłam je żółte dla przypomnienia zapraszam Was tutaj!
Oprócz tych są i inne mniej płaskie ale większe oczka to zapraszam do KKCenterHk.









 Zobaczcie to zdjęcie powyżej jak mój fioletowy patrzy na te żółte, które mu uciekają :)




A poniżej zdjęcie o słabej ostrości ale pokazuję jak oko odstaję od płytki paznokcia.

Jeśli by kogoś one zainteresowały to możecie je znaleźć TU!
Na dzień dzisiejszy są w cenie 5$USD, jak dla mnie troszkę drogo, dałabym za nie ok 2$, no ale cóż nasz polski przelicznik jest inny niż ich. Jakbyśmy tam mieszkali i zarabiali w $ to te 5$ to tak jak dla nas 5zł tutaj.
Oczywiście możecie też skorzystać z mojego kodu rabatowego anitanails89, który upoważnia Was do 10% zniżki na zakupy z ich sklepu.

Fakt, iż dostałam produkt w ramach recenzji, w żadnym stopniu nie wpłynął na moją osobistą ocenę.

A poniżej taki mały gratis, nakręciłam na prośbę Sylwii taki króciutki filmik.
Namówiła mnie żebym go tutaj wrzuciła i mam nadzieję że się uda go Wam odtworzyć :) 
W tle słychać oczywiście minionki żółtego z fioletowym :)




Pozdrawiam :)


Thank you, anitakulikowska89
Check out anitakulikowska89 blog
http://anitakulikowska89.blogspot.hk/2014/04/purple-minion-with-moving-eyeball-by.html

沒有留言:

張貼留言