2014年5月20日 星期二

Bulion/Kawior do paznokci | Kkcenterhk.com by rozmyslaniayasminelli


Dwa, a może trzy lata temu rozpoczęła się moda na tzw manicure kawiorowy. Zapoczątkowała ją marka Ciaté. W tamtym okresie mało kto, oprócz grona stylistów wiedział o tym, że jest to nic innego jak wcześniej dobrze znany bulion do paznokci. Muszę się przyznać, że nigdy wcześniej nie ciągnęło mnie do tego typu ozdabiania paznokci. Jednak gdy mogłam wybrać sobie dowolne rzeczy do stylizacji z hurtowni internetowej nie zastanawiałam się długo i zdecydowałam się między innymi na ten rodzaj ozdób. Początkowo bałam się że nie będę miała pomysłu na zdobienia z tymi drobniutkimi kuleczkami. Po pewnym czasie wpadłam na jeden i szybko wcieliłam go w życie.


Jeżeli chodzi o te maleństwa 0,8 mm dostępne są tylko dwa kolory złoty i srebrny. Zdecydowałam się na obydwa kolory. Myślałam sobie, że da mi to więcej możliwości. Na dzień dzisiejszy wiem, że jest ona ograniczona tylko i wyłącznie do jednej - srebrnej. Złoty bulion czy kawior jak kto woli po kilku dniach staje się właśnie srebrny. Jeżeli chodzi o aplikację i trwałość na żelu jest ona całkiem dobra. Mój manicure z elementami kawioru w stanie nie naruszonym wytrwał dwa tygodnie. Po tym okresie czasu niektóre kuleczki odpadły. Myślę, że na lakierze sprawa wyglądała by znacznie gorzej i tego typu zdobienie nie wytrzymało by dłużej niż 2-3 dni.


Myślę, że tego typu ozdoby są dobrym rozwiązaniem na manicure na konkretną okazję. Po mimo to że kawiorowe kuleczki są znacznie mniejsze, niż cyrkonie svarowskiego, z których korzystam i które nota bene bardzo lubię, znacznie częściej zaczepiałam nimi o ubrania i włosy. Co jest nieco uciążliwe. 
Na stronie Kkcenterhk jedna torebeczka zawierająca 230 kuleczek kosztuje prawie 5$ myślę, że jest to bardzo dużo tym bardziej, że w polskich hurtowaniach kosmetycznych można go znaleźć za około 3 zł.



Thank you, rozmyslaniayasminelli
Check out rozmyslaniayasminelli blog
http://www.rozmyslaniayasminelli.pl/2014/04/bulionkawior-do-paznokci-kkcenterhkcom.html

沒有留言:

張貼留言