2014年5月14日 星期三

Pepitka white & silk.. by marlenails

Hej :)
Dzisiaj post na szybko nadawany wprost z wrzącego miejsca w moim domu, gdyż u mnie porządki świąteczne dzisiaj nabrały kulminacyjnej postaci :) Dlatego będzie szybko i treściwie. Wzorek jaki możecie zobaczyć poniżej to naklejki wodne pochodzące ze sklepu: http://www.kkcenterhk.com/ które dostępne są TUTAJ. Dostajemy blankiecik z pepitkowymi naklejkami w dwóch kolorkach :) ja tym razem do swojego delikatnego zdobienia postawiłam na biały dodatek. Wydaje mi się, że jest gustownie, kobieco i elegancko.

Lakier który służy mi jako baza zakupiłam w Paese boxie. Jest to nowa seria Silk - ja mam nr 363. Mogę o nim napisać same superlatywy. Najbardziej martwiłam się o krycie bo widać jaki to delikatny odcień. Nic bardziej mylnego - lakier idealnie pokrywa płytkę już po drugiej warstwie. Bardzo szybko schnie, ma śliczne satynowe wykończenie i nadaje się pod zdobienia np. naklejkami wodnymi. POLECAM z czystym sumieniem.






PS: motyw pepitki jest możliwy do wykonania ręcznie, jednak dużo prościej użyć pomocnych naklejek czy stempli które skracają czas wykonywania manikiuru do kilki minut, a efekty są... no właśnie jakie? Podoba się Wam takie połączenie?



Pozdrawiam serdecznie,
Marlena


Thank you, marlenails
Check out marlenails blog
http://marlenails.blogspot.hk/2014/04/pepitka-white-silk.html

沒有留言:

張貼留言