2014年5月6日 星期二

Rozowo-bialy saran wrap + cwieki by agusai

Jak wreszcie dorobiłam się porządnego białego lakieru jedyne co chcę malować to... cokolwiek na białej bazie ;) Dlatego dziś zdecydowałam się na chodzący od dawna po mojej glowie saran wrap. Dodatkowo postanowiłam go urozmaicić różowymi ćwiekami z KKCenterHk. Niestety dzisiejsze zdobienie jest dowodem, że istnieje coś takiego jak BAD CUTICLE DAY. Namęczyłam się niesamowicie, ale po prostu skórki bez zmian były w kiepskim stanie. Tak więc wybaczcie. O saran wrapie nie będę się wiele rozpisywać. Ot na dwie warstwy białego OPI - My Boyfriend Scales Walls położyłam grubszą warstwę Essie - Peach Daiquiri i potraktowałam folią. Mi efekt bardzo się podoba. Zwłaszcza ten błyszczący detal w postaci ćwieków. Piękne, różowe, dwu milimetrowe błyszczące się punkciki. Jak zawsze nakładało się je świetnie, dodatkowo byłam pewna, że szybko zetrze się z nich kolor, a on się trzymał... nawet podczas zmywania! Nie puścił ani odrobinkę! Jak bym się miała do czegoś przyczepić to fakt, że ćwieki są dość wypukłe i nie każdemu może to podpasować, ale mi to w zupełności nie przeszkadzało. 


N.NAIL Studs Circular Pink 2mm Nail Art Decorations
50 pcs
USD$3.81using code: AGUSAI 10% OFF






I jak Wam się podoba takie połączenie? Ja osobiście tęskniłam za różem na moich paznokciach. Bo ostatnio zdecydowanie królowały inne kolory a róż jeśli już się pojawiał grał rolę drugoplanową.








Thank you, agusai
Check out agusai blog
http://agusai.blogspot.hk/2014/04/rozowo-bialy-saran-wrap-cwieki.html

沒有留言:

張貼留言