2014年8月5日 星期二

Alphabet nail art challenge – Letter C: Cupidon & Cats by andrakat

În miez de noapte vă prezint a 3a colaborare din seria Alphabet nail art challenge! V-am promis data trecută că în această săptămână voi alege o temă mai interesantă şi sper să mă fi ţinut de cuvânt. Tema mea este Cupidon and Cats, însă eu aş fi numit-o pisicuţe îndrăgostite :), dar nu se mai potrivea cu litera C, hihi.
Pentru manichiură am folosit o ojă de la Nicole by O.P.I, nuanţa Sheer Fun. Este o culoare extraordinar de cuminte pentru mine, n-aş fi purtat-o în veci singură, dar mi s-a părut potrivită ca şi ,, pânză” pentru modelele mele, pisicuţele.
Image
Şi… unghiuţele mele:
Image

Nu a dat talentul peste mine deodată, ci am folosit water decals de la KKcenterHK
Image

Pot fi găsite AICI
Image
Image
Mie-mi place manichiura mea atât de mult încât îmi doresc să mă ţină cât mai multe zile şi să nu fiu nevoită să o şterg prea devreme! Postări pregătite am, mai rămâne doar ca oja să ţină cu mine!


Thank you, andrakat
Check out andrakat blog

沒有留言:

張貼留言