2014年8月5日 星期二

Review : Gene false Red Cherry #107 by valentinabucur

Hei hei! Recent mi-am mărit colecția cu câteva perechi de gene false, iar astăzi vreau să vă vorbesc despre perechea de gene de la Red Cherry. Nu e prima dată când folosesc genele de la această firmă și sunt foarte mulțumită de acestea. Dar mai multe veți afla dacă veți continua să citiți articolul.



„Brand New With Original Retail Packing Box
100% Authentic & Human Hair
Made In Indonesia
One Pair In Box (Not Including Glue)”


Genele sunt din păr natural și au o bandă maleabilă. Au o rezistență bună, nu conferă un aspect inestetic și chiar dacă acest model are genele mai lungi, nu arată fals și nu încarcă privirea. Dimpotrivă, evidențiază ochii și machiajul. Genele sunt potrivite pentru orice ocazie. Se aplică foarte ușor și pot fi refolosite dacă sunt păstrate și îngrijite cum trebuie. 
Modelul pe care vi-l arăt astăzi are genele bogate, dese. Firele sunt mai lungi în exterior decât cele din interior. 




Le-am folosit aici :


 
  

Preț : $3.03
Le găsiți aici

Ce părere aveți despre genele false Red Cherry ?
Eu le consider foarte calitative și perfecte pentru un machiaj de ocazie. 
De aceea, eu sunt fidelă acestei mărci și le folosesc și pentru clientele mele.

Thank you, valentinabucur
Check out valentinabucur blog

沒有留言:

張貼留言