2014年8月5日 星期二

Kwiaty na piasku by yasinisi

Kwiaty na piasku

Wczoraj pokazywałam Wam neonowy piaseczek od Lovely, dziś natomiast mam zdobienie na jego bazie, a przy okazji krótką recenzję kolejnej płytki od sklepu KKCenterHK

Płyteczka o symbolu B65 kosztuje $3 i dostępna jest TUTAJ


Zdecydowałam się na nią ponieważ wzory mi się spodobały i fajnie nadają się do kolorowania, a ostatnio takich właśnie szukam :)

Jakościowo jest ok, choć jak w przypadku większości "chińskich" płytek nie jest to to samo co czołowe marki.. Na fotce poniżej widać chyba o czym mowa..


Najbardziej podoba mi się wzór trzeci od lewej w górnym rzędzie (to on poszedł w ruch jako pierwszy), tym niemniej wszystkie pozostałe z tej płytki również trafiają w moje gusta.. Żałuję tylko, że ten mały kwadracik nie został czymś zastąpiony, bo choć sam wzór jest ładny i domyślam się, że miał być alternatywą dla tego większego przy małych paznokciach, ale na moją płytkę jest zwyczajnie zbyt maleńki.. Nawet ten duży nadaje się u mnie tylko na mocniej przycięte pazurki..

Co jeszcze? Płytka standardowo chroniona jest folią, choć tym razem przezroczystą, co pewnie nowicjuszy mogłoby zmylić i spowodować "problemy" ;)
Tył nie jest niczym dodatkowo chroniony..



A teraz prezentacja na paznokciach.. Wybrałam stemplowanie na piasku, dlatego wzór nie jest tak idealnie odbity jak mógłby być na kremie, ale zupełnie mi to nie przeszkadzało.
Całość prezentowała się fajnie i wesoło..

Do zrobienia tego mani użyłam:

- neonowy piasek Lovely Ibiza #1 jako baza
- neonowy piasek Lovely Ibiza #3 - wypełnienie kwiatka
- China Glaze Bump & Grind - wypełnienie kwiatka
- Color Club Cold Metal - użyty do stemplowania
- płytka KKCenterHK B65
- ćwieki BPS

Jak Wam się podoba?





ten produkt został mi wysłany do zrecenzowania



Przypominam także o kuponie rabatowym na zakupy w sklepie KKCenterHK


Thank you, yasinisi
Check out yasinisi blog

沒有留言:

張貼留言