2014年8月5日 星期二

Re Re Kum Kum.. by yasinisi

Re Re Kum Kum..

Dziś będzie na wesoło.. :D

W roli głównej słodkie, zabawne żabki z płytki QA24 otrzymanej od sklepu KKCenterHK.

Płytka kosztuje $4,55 i możecie ją znaleźć TUTAJ
Jeśli mam być szczera to zdecydowałam się na nią wyłącznie ze względu na żaby, które mi się podobają.. Pozostałych wzorów z pewnością nigdy nie wykorzystam..





Cena jak na pojedynczą płytkę jest duża, nawet bardzo.. Jakość przyzwoita ale to zdecydowanie nie to co BM czy inne najbardziej znane marki.. Czasem wzorek nie odbija się bowiem idealnie..
Zobaczcie z resztą sami..


Ta rozmazana żabka w środku, to mój błąd.. Bardziej chodzi mi o te drobne braki w wypełnieniu niektórych linii..

Płytka posiada oczywiście folię ochronną z przodu, ale już dodatkowej warstwy papieru z tyłu brak..
Cóż więcej.. Moim zdaniem za te cenę nie do końca niestety.. Z resztą doskonale wiecie już, że ja jestem zwolenniczką setów, które zwyczajnie wychodzą korzystniej cenowo..

Decyzja należy jednak do Was, klientów ;)

Teraz czas na moje żabencje ;)

Baza to Paese 343. Stempelki wykonałam lakierami Konad oraz Sally Hansen Insta Dri Flashy Fuchsia (wiem, wiem.. wcale nie widać, ze to róż)
Całość prezentuje się tak.. Dajcie znać czy taki mani z przymrużeniem oka Wam się podoba ;)




ten produkt został mi wysłany do zrecenzowania



Przypominam również o kodzie rabatowym na zakupy w sklepie KKCenterHK


Thank you, yasinisi
Check out yasinisi blog

沒有留言:

張貼留言