2014年8月8日 星期五

Lakier do paznokci Glitter EBALAY nr 010 by nie-codzienna

Witajcie, dzisiaj chciałam Wam przedstawić brokatowy lakier EBALAY Glitter, który miałam okazję testować dzięki współpracy z internetowym sklepem KKcenterhk, bardzo dziękuję za tę możliwość.
Lakier możecie kupić za 7,04$ / 15ml (klik) 

Opakowanie lakieru to kulista buteleczka, która przypadła mi do gustu. Na kolejny plus zasługuje pojemność lakieru, którego jest aż 15ml.
 
Kolor, który posiadam to 010. W buteleczce znajdziemy hologramy, piegi oraz niteczki. Prócz granatowych piegów, całość utrzymana jest w kolorach fioletu i bieli. Myślę, że dodanie granatowego koloru bardzo fajnie urozmaica wykończenie. Podoba mi się również zróżnicowanie w wielkości ozdób.
Lakier ma odpowiednią konsystencję, nie jest ani zbyt rzadki ani za gęsty, dzięki czemu bardzo dobrze rozprowadza się na paznokciu. Musimy jednak uważać na ułożenie ozdób, ponieważ przy pociągnięciu pędzla układają się bardzo losowo 
i czasami trzeba po prostu im pomóc.

Zmywanie lakieru, tak jak w przypadku wszystkich lakierów zawierających brokat nie należy do najprzyjemniejszych czynności.



Jeśli chodzi o moje odczucia to lakier bardzo przypadł mi do gustu i serdecznie Wam go polecam!


Podoba Wam się efekt, który otrzymałam przy użyciu lakieru EBALAY?



Read more: http://nie-codzienna.blogspot.com/2014/05/lakier-do-paznokci-glitter-ebalay-nr-010.html#ixzz39mj1qMRg


Thank you, nie-codzienna
Check out nie-codzienna blog
http://nie-codzienna.blogspot.hk/2014/05/lakier-do-paznokci-glitter-ebalay-nr-010.html

沒有留言:

張貼留言