2012年4月19日 星期四

KKcenterHQ ♥ Heart & Star Shaped Glitter ★ vol 2 by amore-cosmetici



Hej :)
Pamiętacie, jak wspominałam o topperach, które dostałam [klik]? Dla przypomnienia:

Obiecałam wtedy, że zrobię manicure z ich użyciem. Zatem prezentuje się następująco:

Moja opinia na ich temat:
+ przepiękny, migoczący efekt
+ urozmaicają manicure
+ duża pojemność (18ml!)
+ łatwo się rozprowadzają (są rzadkie)
+ nie ma problemów ze zmywaniem ich
- strasznie wolno schną, więc niechcący można nabawić się uszkodzeń (ALE wystarczy pokryć paznokcie utwardzaczem i jest idealnie, w moim przypadku był to Essence studio nails top sealer)
- bardzo drażniąco i odurzająco śmierdzą 
Podsumowując: Mimo drobnych mankamentów jestem naprawdę zadowolona z tych topperów i cieszę się, że je mam. Sądzę, że maniaczki tego typu ozdób będą zachwycone efektem, jaki dają na paznokciach ;)

Dziękuję firmie KKcenterHK http://www.kkcenterhk.com za udostępnienie mi produków do recenzji. Tym samym zapewniam was, że nie ma to wpływu na moją wypowiedź, która jest jak najbardziej szczera.




Thank you, amore-cosmetici
Check out  amore-cosmetici blog
http://amore-cosmetici.blogspot.com/2012/04/kkcenterhq-heart-star-shaped-glitter.html

沒有留言:

張貼留言