2012年4月24日 星期二

Shiny nail polish by stylishtime

Cześć dziewczyny! Jak wam minął dzień ? Bo mi dziś całkiem dobrze, pogoda sprzyja, słonko świeci , teraz będzie tylko lepiej :) 
Dziś mam dla was recenzję lakieru brokatowego KKcenterHK.. Już od jakiegoś czasu chciałam mieć taki lakier w swoim zbiorze. Dziś przedstawiam go w połączeniu z czarnym lakierem, myślę że wygląda to całkiem nieźle. Minusem tego lakieru jest to że po nałożeniu kilku warstw( bo kilka trzeba nałożyć w zależności ile chce się mieć brokatu) lakier długo schnął.. dla mnie jest to minusem, ponieważ u mnie liczy się aby lakier szybko schnął dlatego że czasem nie mam zbyt wiele czasu na malowanie paznokci i muszę to zrobić bardzo szybko, więc w tym momencie taki lakier jest niepraktyczny . Jednak muszę powiedzieć że więcej wad w nim nie widzę , bardzo fajne jest to że przesyłka z Chin jest błyskawiczna a lakier przyjeżdza nieuszkodzony ! Poza tym pędzelek wygodny, pojemność 18 ml .. 
Dla zainteresowanych klik

English: In this post..I have nail polish review from KKcenterHK.. If you want to read it.. translate this text :) Here is kkcenterhk site :)










Thank you, stylishtime
Check out  stylishtime blog
http://stylishtime.blogspot.com/2012/04/shiny-nail-polish.html

沒有留言:

張貼留言