2012年7月4日 星期三

KKCenterhk...din nou! by descude


Colaborarea cu KKCenterhk continua...si eu ma bucur din plin,am fost multumita de toate produsele primite si imi face o reala placere sa colaborez cu ei.
Ca de fiecare data,am avut libertatea de a alege produsul pe care mi-l doresc si de data aceasta am ales tot o placuta pentru unghii,pentru ca sunt intr-adevar calitative si eu mi le doresc pe toaaaaate!


Daca stau sa ma gandesc,alegerea a fost usoara.Din zecile de placute,motivul pentru care am ales-o pe aceasta este tocmai modelul acela animal print pe care l-am folosit o singura data si cam atat.Este prea mic modelul pentru unghiile mele si nu acopera intreaga suprafata.Imi pare putin rau,pentru ca nu ma dau in vant dupa celelalte modele,nu mi se par urate,dar parca nu ma atrag.
Eu folosesc placutele la absolut fiecare manichiura pentru ca sunt usor de aplicat si modelele raman pe unghii pana mi le sterg eu,in comparatie cu stickerele,pietricelele sau alte accesorii.
Modele realizate cu aceasta placuta:
Poza facuta cu telefonul



Thank you, descude

Check out descude blog

http://descude.blogspot.ro/2012/06/kkcenterhkdin-nou.html

沒有留言:

張貼留言