2012年8月17日 星期五

Firanki z rzęs by grzee


To, jaką miłością darzę sztuczne rzęsy chyba każdy wie, więc jestem wyjątkowo szczęśliwa, że w moje ręce wpadła kolejna paczuszka od KKCenterHk! Tym razem pod lupę idzie opakowanie z rzęsami w wyjściowej wersji, czyli nie musimy obawiać się żadnych piór, cyrkonii i neonowych kolorów :) Ale muszę przyznać, że trochę mi tęskno za odrobiną ekstrawagancji!





Opakowanie mieści w sobie aż 10 par sztucznych rzęs. Pudełko raczej nie jest praktyczne, ponieważ jest wyjątkowo duże... Ale fakt faktem, jest solidnie wykonane, rzęsy przyklejone (niekiedy aż za mocno!) do plastikowej "formy". Jeśli dobrze zrozumiałam, model ten kierowany jest przede wszystkim dla panien młodych, jednak pudełko nie specjalnie na to wskazuje... Rzęsy prezentują się wyjątkowo ładnie:) Są zrobione ręcznie i bardzo precyzyjnie.
Umieszczone są na bardzo elastycznym pasku, co oczywiście daje same plusy w trakcie aplikacji (mój Ukochany przykleił mi je bez najmniejszego problemu!) oraz w samym noszeniu. Żałuję tylko tego, że paseczek nie jest przezroczysty... Zauważyłam to, że rzęsy są strasznie długie (chodzi mi o długość paska), więc trzeba się nieźle naciąć, aby dobrać długość odpowiednią dla swojego oka- wiadomo, każde rzęsy trzeba przyciąć, ale nie wyobrażam sobie kobiety, która miałaby mieć tak szerokie powieki :D
Rzęsy te są wyjątkowo długie i podkręcone, wyglądają rewelacyjnie, jednak widać, że są sztuczne. Sądzę, że będą pięknie wyglądały w przypadku ciemnego makijażu ("zaginą" nieco na tle ciemnych cieni). Przyznam, że na miejscu panny młodej nie odważyłabym się na takie rzęsiska w trakcie jednego z najważniejszych dni w życiu ;)
Ale ale! Jest na nie sposób- wyglądają fenomenalnie, gdy przetnie się je na pół i przyklei od połowy oka do zewnętrznego kącika. Efekt nie jest nachalny, spojrzenie nabiera kociego i bardzo uwodzicielskiego wyglądu!

Ocena:
Strona: All-Belle Natural Lash- Red Wedding D4125










_________________________________________________________

No kurcze, tym to ja się pochwalić muszę- wybaczcie! :D
Na makeupbee w konkursach udział biorę praktycznie zawsze i w końcu szczęście uśmiechnęło się i do mnie :)
3 miejsce w konkursie na szykowną pannę młodą!
Znacie tę stronę? :) Ja osobiście ją uwielbiam!
Odwiedzam ją bardzo regularnie,
Można znaleźć tam wiele inspiracji :)

Obrazek z lewej strony tekstu przeniesie
Was na stronę z rozwiązaniem konkursu












Thank you, grzee

Check out grzee blog

http://grzee.blogspot.hk/2012/07/firanki-z-rzes.html

沒有留言:

張貼留言