2012年9月7日 星期五

Recenzja: Żelowa kredka do oczu Solone by katalina-sugarspice


Hej, Misiaki!


    Od kilku tygodni mój codzienny makijaż oczu opiera się w głównej mierze na kredkach, jednak nie są to ot takie sobie kredki. Mam w swoim zbiorze kilka takich, które po nałożeniu na powiekę zastygają na niej w przeciągu kilkudziesięciu sekund i potem są nie do ruszenia. Powiem Wam, że stały się moim niemal nieodłącznym towarzyszem w ciągu tygodnia.

     Chciałabym napisać Wam dzisiaj co nieco o jednej z nich - żelowej kredce marki Solone, którą otrzymałam do testów ze sklepu KKcenterHK. Spośród dostępnych kolorów wybrałam sobie przepiękny turkus o numerze #09.


Dostępność:

Cena: 
USD$ 12,08

Pojemność:
1,5g

Trwałość:
Nie umiem odcyfrować "krzaczków" na opakowaniu, więc niestety nie wiem, jednak po nałożeniu na powiekę, utrzymuje się aż do demakijażu. Nie odbija się dookoła oczu jedynie lekko blednie, ale kolor jest dobrze widoczny nawet po kilku godzinach noszenia.

Opakowanie:
Kredkę otrzymujemy w kartonowym opakowaniu, którego kolor odpowiada kolorowi produktu - w moim przypadku jest ciemne, zielonkawe. Zawiera podstawowe informacje na temat kredki, także jej skład. Znajdziecie na nim również instrukcję użycia, przy czym jest ona "krzaczkowana" ;).


     Na odwrocie opakowania dwa nawiązujące stylem do mangi obrazki przedstawiające sugerowane metody aplikacji. Ot taka ciekawostka dla tych z Was które nie mają sprecyzowanego pomysłu na makijaż.

Konsystencja:
Najkrócej mogłabym opisać ją jako masełko. Kredka jest bardzo miękka, zawiera w sobie połyskujące na złoto drobinki, niewyczuwalne na oku. Bardzo przyjemna.

 
Zapach:
Produkt jest bezzapachowy.

Aplikacja i działanie:
To najlepsza część :D Z mojej perspektywy jest to świetny produkt i nie piszę tego dlatego, że dostałam go za darmo. Mam porównanie z analogicznymi kredkami z Avonu, Make Up For Ever, Sephory i Make Up Store i powiem Wam, że Solone w niczym nie ustępuje wyżej wymienionym. Nakłada się błyskawicznie, jednak trzeba z nią pracować szybko, bo kiedy już zastygnie na powiece, nie da się jej gładko rozetrzeć. Jest bardziej miękka niż kredki MUFE, tym samym nie ciągnie powieki przy aplikacji.
     Ma wbudowaną końcówkę do rozcierania, dzięki czemu możemy używać jej także jako bazy pod cienie czy też po prostu cienia solo :). Taka jest z resztą moja ulubiona forma używania tej kredki, bo ma fantastyczny kolor! Opisana jest jako turkus, ale dla mnie jest to raczej odcień morski z dużą ilością zielonkawych tonów, podbitych złotymi iskierkami. Poniżej prezentuje kilka przykładowych, bardzo prostych dziennych makijaży, jakie wykonywałam przy użyciu tej kredki.


Skład:
CERESIN,ALUMINUM POWDER,C12-15 ALKYL ETHYLHEXANOATE,CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE/ SILICA/TITANIUM DIOXIDE(CI 77891),CHROMIUM HYDROXIDE GREEN(CI77289),CYCLOMETHICONE,CYCLOMETHICONE/TRIMETHYLSILOXYSILICATE,D&C RED NO.7 CA LAKE(CI 15850:1),EUPHORBIA CERIFERA(CANDELILLA) WAX,FERRIC FERROCYANIDE (CI 77510),HYDROGENATED CASTOR OIL,HYDROGENATED COCONUT OIL,HYDROGENATED VEGETABLE OIL,IRON OXIDE BLACK (CI 77499)/IRON OXIDE RED (CI 77491)/IRON OXIDE YELLOW (CI 77492)/MANGANESE VIOLET (CI 77742),MICA(CI 77019)/TITANIUM DIOXIDE(CI 77892)/CARMINE(CI 75470)/ IRON OXIDES(CI 77491)MICA(CI77019) / TITANIUM DIOXIDE (CI77890) / CARMINE (CI75470)/ IRON OXIDES(CI77499)/TITANIUM DIOXIDE(CI77891)/FERRIC FERROCYANIDE(CI 77510),POLYETHYLENE,POLYGLYCERYL-2 TRIISOSTEARATE





     Reasumując, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, ponieważ nie spodziewałam się, że otrzymam produkt tak dobrej jakości. Mogę sobie spokojnie zrobić makijaż nie martwiąc się o jego trwałość, bo nawet po całym dniu w pracy kredka jest tam gdzie ją nałożyłam, nie zbiera się z załamaniach powieki, ani nie "kseruje". Dostępna jest w 12 różnych odcieniach, więc nawet jeśli nie kręci Was turkus, możecie sięgnąć po odważne złoto, stonowany granat, czy klasyczną czerń. Moim zdaniem warto spróbować :)




Thank you, katalina-sugarspice
Check out  katalina-sugarspice blog
http://katalina-sugarspice.blogspot.hk/2012/09/recenzja-zelowa-kredka-do-oczu-solone.html

沒有留言:

張貼留言