2013年1月11日 星期五

Holiday Makeup:Christmas Tree by al3xmake-up


Buna fetelor!

Am pregatit un nou machiaj potrivit pentru sarbatori, am mers pe nuante de verde, auriu,cupru,eyeliner glitter verde, fardurile aplicate fiind toate sidefate si metalice. Poate este un look mai multe pentru fetele curajoase dar eu il gasesc potrivit pentru seara de Craciun, ar putea sa va inspire. :D Un lucru este sigur, atunci cand o sa ma vad in fata oglinzii ori o sa aleg un machiaj cu mult auriu si o sa aplic eyeliner negru si auriu suprapus, ori o sa  adopt stilul clasic, gen pin-up, eyeliner negru generos si buze rosii, mereu am mers pe a doua varianta, mi-ar placea ca anul acesta sa ma scutur de lene si sa ma impodobesc asa cum este firesc in aceasta zi frumoasa si speciala pentru mine.
Sper sa va placa si aceasta propunere si sa va inspire! :D










Produse folosite:
Paleta Manly 64
Nyx Single Eyeshadow(Sahara)
Mimididi 3D Diamond Powder EyeShadow
 YANQINA WaterProof Big Eye EyelinerLANDBIS Light Pink Smolder Pencil Eyeliner – Thicken BlackLime Crime uniliner (Reazon)

O seara frumoasa va doresc!

Alex

PS: Nu uitati sa va inscrieti la Giveaway!!! (Click aici.)





Thank you, al3xmake-up
Check out al3xmake-up blog
http://al3xmake-up.blogspot.ro/2012/12/holiday-makeupchristmas-tree.html

沒有留言:

張貼留言