2013年1月9日 星期三

Recenzja: Zestaw do brwi Çava (Sava) by katalina-sugarspice

Cześć Dziewczyny!
     Przedmiotem dzisiejszej recenzji będzie małe, niepozorne, czarne pudełeczko, które sobie wybrałam na stronie KKcenterHK. To maleństwo, o wymiarach 5/7 cm mieści w sobie całkiem pomysłowy zestaw, przy pomocy którego każda, albo prawie każda dziewczyna będzie w stanie bardzo ładnie podkreślić swoje brwi.
Zacznę standardowo od krótkiego wypunktowania najważniejszych cech kosmetyku.
Dostępność:
Cena:
USD$13.63
Pojemność: 
3 x 2g
Trwałość:
Ciekawostka. Gdy otrzymałam przesyłkę i otworzyłam kartonik,  wewnątrz znalazłam datę 08. września 2011... Nie ukrywam, że mnie to zdeprymowało, jednak uspokoiłam się nieco gdy doczytałam na opakowaniu, że trwałość kosmetyku oceniana jest na 5 lat. Nie sądzę by dotyczyło to wosku w takim samym stopniu jak obu pudrów, jednak przyjmijmy, że tak.
Opakowanie:
Kasetka przychodzi do nas w zwykłym czarnym kartoniku, który jest piekielnie trudny do otwarcia. Ja swój rozdarłam przy pierwszym podejściu. Trudno. Sama kasetka jest plastikowa, matowa, z dość subtelnym lakierowanym obrazkiem na frontonie. 
Kasetka otwiera i zamyka się w ciekawy sposób. Aby otworzyć pudełeczko, musimy nacisnąć jego spód i delikatnie przesunąć do góry, wówczas możemy wysunąć resztę z obudowy i podnieść wieczko, w którym jest małe lusterko.
Wewnątrz mamy dwa pudrowe cienie: jasny, w ciepłej tonacji i średni, chłodny brąz. Jest też ciemnobrązowy wosk w ciepłej tonacji.
Do zestawu dołączone są dwa ukośnie ścięte pędzelki. Co ciekawe, bardzo wygodne! Rzadko spotykam się z tym, że aplikatory dołączone do tego typu zestawów nadają się do czegokolwiek, ale te dwa pędzelki są naprawdę wygodne w użyciu. Odpowiednio sztywne i grube, bez odstających włosków.
Konsystencja:
Jak wspomniałam, w zestawie mamy dwa pudry i jeden wosk.
Aplikacja i działanie:
Ja do aplikacji używam pędzelków dołączonych do zestawu, ponieważ uważam je za bardzo udane i całkiem wygodne. Lusterko to ciekawy gadżet, z którego w sumienie korzystam, ale dla osób podróżujących z pewnością może okazać się przydatne.
Samo nakładanie kosmetyków na brwi jest w moim odczuciu wygodne. Nie mam z nim żadnych problemów. Poniżej zademonstruję Wam jak wyglądają brwi podkreślone poszczególnymi kolorami, abyście same mogły ocenić która metoda najbardziej Was przekonuje.
Dla ułatwienia oznaczyłam kolory numerkami.
1. Brew podkreślona jasnym brązem.
Otrzymujemy ładny, naturalny efekt, bez przesadnego sztucznego definiowania kształtu brwi. Kolor idealny dla blondynek i jasnych szatynek. Przy czym jest to odcień dość ciepły, więc jeśli Wasze brwi mają raczej chłodny kolor, polecam sięgnięcie po coś bardziej popielatego.
1 + 2. Czyli moja ulubiona metoda użytkowania tego zestawu. Jasnym kolorem zaznaczam przednią część brwi, zaś od łuku aż do jej końca nakładam średni chłodny odcień pudru.
Pozwala to na lepsze i dokładniejsze zdefiniowanie brwi, zwłaszcza jej "ogonka". Efekt jest wciąż naturalny.
2. Całą brew podkreślam średnim odcieniem brązu.
Pozwala zdefiniować brwi w naturalny lub zdecydowany i precyzyjny sposób. Będzie ładnie wyglądał u dziewczyn o ciemniejszych włosach. Dla mnie stosowany solo jest za ciemny w stosunku do moich włosów.
3. Wosk.
Pozwala na bardzo daleko idącą precyzję! Jest bardzo napigmentowany. Dla jasnowłosych dziewczyn będzie zdecydowanie za ciemny. Daje nieznacznie połyskujące wykończenie (ponieważ to krem).
3 + 1. Jeśli kremowe wykończenie brwi z ostatniego przykładu Wam nie odpowiada, możecie utrwalić wosk cieniem. To przedłuży jego trwałość, lekko przyciemni i zmatuje.
Efekt nieco ciemniejszy niż poprzednio, bardziej matowy. Zdecydowanie wyrazisty.
     Reasumując, jeśli lubicie podkreślać brwi podobnymi zestawami, myślę, że ten Was nie rozczaruje. Cienie są miękkie, dobrze napigmentowane, trwałe. Brew nie ściera się i nie blaknie w ciągu dnia. Kolorystykę oceniam bardzo pozytywnie. Lekkim zaskoczeniem był dla mnie wosk. Spodziewałam się, że będzie miał mniej pigmentu i służył raczej utrwalaniu położenia włosków niż ich zabarwieniu. Tak czy inaczej jestem z tego trio zadowolona. Stosuję go nieprzerwanie od jakiegoś czasu i jak dotąd nie narzekam :)
Lubicie takie zestawy do kształtowania brwi? A może jednak wolicie kredki?
Pozdrawiam serdecznie!


Thank you, katalina-sugarspice
Check out katalina-sugarspice blog
http://katalina-sugarspice.blogspot.hk/2012/10/recenzja-zestaw-do-brwi-cava-sava.html

沒有留言:

張貼留言