2013年1月9日 星期三

Review: Baby Queen 7 series - 720 Black - KKCenterHK eyelashes by art-of-shine


Vreau sa incep aceasta postare prin a va aduc aminte ca 
daca doriti sa comandati produse KKCenterHK , puteti profita de o reducere de 10%, folosind codul unic 
artofshine
valabil pana pe data de 31 Ianuarie 2013

KKCenterHK ne prezinta un nou brand de gene false, venite tocmai din Taiwan! Puteti gasi colectii noi de gene false precum:
Astazi va prezint nou meu set de gene false Baby Queen 7 Series - 720 Black de la  KKCenterHK de care pot spune ca m-am indragostit pe loc! Le-am declarat genele mele preferate!


Sa incepem cu ... ambalajul! Care mi se pare super frumos si foarte feminin. Cutia este de un roz foarte placut. Pe capac gasim si o folie din plastic transparent, care lasa la vedere minunatele genute! 


Poate nu va dati seama acum, insa eu sunt extrem de incantata de ele si sunt sigura ca le veti vedea in foarte multe eotd-uri incepand de astazi.
  
Si din spate, cutia in care sunt depozitate genutele este foarte eleganta si feminina. Acelasi roz frumos cu un model alb.
 
Desfacand cutiuta, ne asteapta 10 perechi de genute dispuse pe 2 coloane, marginile fiind prinse cu un adeziv. Fiecare banda cu gene o putem desprinde foarte repede tragand usor si cu grija pentru a nu-i strica forma.
Imi place foarte mult faptul ca, desi genele nu sunt confectionate din par natural, acestea sunt placute la atingere, nu sunt rigide. Setul mi-a depasit complet asteptarile: desi ma gandeam ca nu o sa le indragesc asa mult ca si pe celelalte (din cauza ca nu sunt confectionate din par natural), acestea m-au convins sa nu judec un produs pana nu il incerc. Se pot folosi foarte usor, aplicarea lor este foarte rapida. Genele iau foarte usor forma ochiului, se adapteaza imediat. Imi place extrem de mult modelul incrucisat de la banda.
Ca si lungime a genelor, sunt ideale atat pentru look-uri de zi, cat si pentru seara. Pentru a le aplica, dupa ce le-am scos din suportul lor, le rotesc usor in jurul degetului si le tin asa timp de 20-30 de secunde. Recomand sa taiati cu o forfecuta marginile ce se vad in poza de mai sus.
Ca si lungime a benzii, pot spune ca sunt ideale pentru mine. Nu trebuie sa tai din ele, dar nici nu sunt prea scurte.
Le-am aplicat folosind noul meu adeziv DUO care..face ca aplicarea genelor sa fie la fel de usoara ca si aplicarea rimelului.
Dupa aplicarea unui strat subtire din adezivul DUO, le-am lasat in jur de 20-30 de secunde (pana cand lipiciul devine...ah?! lipicios) apoi le-am aplicat usor cu degetele insistand la margini. Am asteptat pana cand adezivul alb a devenit negru.
Le-am purtat ieri timp in jur de de 10 ore (le-am aplicat la ora 13:30 si am plecat fara sa le dau jos, apoi cand am ajuns acasa ceasul era in jur de ora 00:00-00:30) iar genele nici nu s-au miscat de la locul lor. Puteam sa le tin si mai mult, insa nu am vrut sa dorm cu ele (riscam sa le stric forma). Le-am dat cu usurinta jos folosind demachiant (in momentul acela am folosit un demachiant pentru ten normal/mixt de la Bioten - review in curand) : am tinut discheta cu demachiant pe banda genelor timp de cateva secunde, dupa care am miscat foarte usor stanga-dreapta pana ce banda s-a despins, apoi am tras incet. Am curatat genele si acestea se pot refolosi.
Mai multe imagini :) 



Setul il gasiti aici *click* la pretul de 21.50 $ . Ceea ce inseamna o pereche de gene la pretul de 2.15$ (destul de profitabil as spune).

Ce parere aveti despre acest set de gene false ?


Thank you, art-of-shine
Check out art-of-shine blog
http://art-of-shine.blogspot.ro/2012/10/review-baby-queen-7-series-720-black.html

沒有留言:

張貼留言