2013年4月18日 星期四

Mat i ćwieki By theagnes87


Witajcie Kochani!
Na początku chciałabym Wam życzyć zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych!
Oraz zaprezentować zdobienie za pomocą matowego topu z allepaznokcie.pl
Najlepiej i najbardziej elegancko wygląda top na czarnym lakierze:
Niedawno od KKcenterHK  dostałam takie oto ćwieki KLIK, którymi urozmaiciłam wzorek:
Wiem, że matowy top był też z essence jadnek ja wtedy przegapiłam tą serię, dlatego tym bardziej się cieszę, że mogłam przetestować ten Top :)
Już za jednym pociągnięciem daje on niesamowity efekt matowych paznokci, jest to taka odskocznia od codzienności, bo zazwyczaj staram się aby na moich paznokciach był błysk tu i ówdzie :)

Dodatkowo postanowiłam pokombinować z innymi warjacjami  matowo ćwiekowymi:
      



      



Thank you, theagnes87
Check out theagnes87 blog
http://theagnes87.blogspot.hk/2013/03/mat-i-cwieki.html

沒有留言:

張貼留言